The Mafia Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) bij sommige site,s gaat mijn computer naar een andere site waar ik niet heen wil . ik weet niet of ik de naam mag zeggen waar mijn computer naar toe gaat bij sommige site,s ? maar hebben jullie mischien een idee wat ik er wat aan kan doen ? alvast bedankt EDIT:ik zie net dat ik hem 2 keer hem gedaan hoe heel ik er een weg ? of moet iemand anders dat doen ? --power-- Bewerkt: 8 juli 2005 door power Reageren
T@rget Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ik denk dat te pagina's het niet doen anders GET FIREFOXXXXXXXX ennuh dat van die 2 topic's maakt denk ik niets uit je deed het prongelijk Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ik denk dat te pagina's het niet doen anders GET FIREFOXXXXXXXX wat is GET FIREFOXXXXXXXX ? als ik vragen mag ? alvast bedankt Reageren
T@rget Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Firefox is een vervanger voor InterNet Explorer ik zelf vind hem beter als InterNet explorer je hebt roote kans dat je site's het daar wel op doen Klikkuh voor firefox Reageren
Quatroking Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 zeg gerust welke site het is, tijdje terug had MClaw nog last van ads1.revenue! (dat is officieel ook een site) heb je trouwens al gecontroleerd op spyware en virus? @MClaw: heb je der nog last van btw??? Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) EDIT : bericht 2 keer gepost zie andere Bewerkt: 8 juli 2005 door power Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 zeg gerust welke site het is, heb je trouwens al gecontroleerd op spyware en virus? ik heb last van GOOGLE ja ik heb een virus scan gedaan ja en ik heb gescand met een progamma die spyware kan vinden --power-- Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 :lolsign: Weetje wel wat google is? hahaha nouw, ik heb hier nog nooit van gehoord! hahaha... google als spyware... HAHAHA!!!!! (pardon) ik vind dat wel raar hoor, dat google telkens je browser inkomt... heb je de google zoekbar misschien? anders is het blijkbaar een fout in je browser... BTW wat heb jij met dubbel posten? langzame pc? Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) laat maar ik zoek zelf wel even naar een oplossing sluit dit topic maar _-power-_ Bewerkt: 9 juli 2005 door power Reageren
T@rget Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Nee geef maar de aderessen van die site's mag vast wel (en ze doen het toch niet ) dan kijk ik is effies of ze het bij mij ook niet doen als ze het bij mij wel doen kunnen we veder kijken :rolleyes: Reageren
The Mafia Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 nee,laat maar hij doet het niet meer zo vaak dus ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.