DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Hey, Weet er iemand een site of programma waar ik de CJ Skin in SA mee kan veranderen? Ik had gehoord dat het niet zo makkelijk als in VC Ging... Heeft er iemand een site over of info? Post het dan plz hier! DaddyPimp Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Nope, dat wordt echt met photshop, en paint werken, ik raad hierbij wel photoshop, daar kan je meer kleu effecten Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maar hoe kom je aan de skin van CJ? om te bewerken etc.. DaddyPimp Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Player.img in de models map van je SA, daar zitten alle bestanden van CJ in....van slap tot gespierd, van schoenen tot zonnebrillen. Je moet dit bestand openen met IMGtool 2.0 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) De IMG Tool van GTA3Mods.com is die goed? Of moet ik die van SA Hebben ofzo? want als ik wil openen staat er: DaddyPimp Bewerkt: 8 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Je moet de versie 2.0 hebben. Deze moet je hebben Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Thx Wauz! Ik ga 'm nu meteen proberen Alleen nog efkes 1 Ding Wauz... Hoe open je die dingen zodat je zie te zien krijgt, of wat dan ook? Dat was 't, alvast bedankt... DaddyPimp Bewerkt: 8 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.285 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Thx Wauzie, ben al volop bezig :lol: DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.