Jump to content

Een videokaart?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vind ik ook wel leuk aan mw3 je kan hem best wel hoog zetten op een pc zoals die van mij :tu:

Maar wat is de prijs zonder die harde schijven erbij, misschien kan de gene die hem bouwt ook nog andere dingen van mn pc gebruiken. Qua snelheid is ie goed (alles in minder dan een tel opgestart en gwn als je op de aan/uit knop klikt dan kan je over 30sec ofzo je ww invoeren :puh:) dus misschien bruikbare onderdelen. Ik hoef niet zo'n 'superduberpc' waarmee je de kwaliteit op extra kan zetten en de schaduwen aan. Ik wil gwn het op een goeie schermresolutie laten afspelen alles op high of medium, en schaduwen hoeven niet perse aan (als je schaduwen aan zet dan lagt ie best erg).

Ben je een pc bouwer die nu een pc wilt bouwen kijk dan ff naar wat ik in mn pc heb zitten en kijk dan wat ik kan gebruiken voor mn nieuwe pc.

Misschien iets makkelijker alle punten op een rijtje:

• Bij een game de kwaliteit op high of medium zetten en de schermresolutie op zn hoogst (1280x1020)
  • Bij een game hoeft de kwaliteit niet op extra en de schaduwen hoeven niet aan.
  • Bekijk even mn pc en kijk of onderdelen uit mn pc in de nieuwe pc kunnen.

EDIT: Jullie hebben denk ik al gemerkt dat ik het zo goedkoop mogelijk wil :schater:

Ik weet dat het nu over een nieuwe pc gaat, maar met mijn oude pc kon ik MW3 op de hoogste graphics, GTA 4 op Medium - High (allemaal 1600x900) en GTA San Andreas ook op max.

Was ook zo'n low-profile pc, namelijk een Acer Aspire X1700

Videokaart is een HD5570 1 GB.

Misschien iets om naar te kijken? :puh:

Ik heb net ff gekeken maar zou niet weten of ie erin past. Als dat zo zou zijn zo ik hem kopen :D

Zou die erin passen? Link

Zombiespeed heeft dit plaatje van de binnenkant van mn pc: Plaatje

Hij past er wel in, maar er zijn betere low profile kaarten, alleen de vraag is ook hoeveel watt voeding etc je hebt en daarmee kan ik je niet echt helpen

edit : heb net ff gekeken op internet en denk dat dit een van de beste is : http://tweakers.net/pricewatch/276960/msi-n440gt-md1gd3-lp.html#tab:info

Geen idee wat anderen ervan vinden maar heb deze net kunnen vinden (Verwacht er niet teveel van.)

Bewerkt: door Zombiespeed
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

19

• DennOOOtje

8

• Zombiespeed

6

• Hayte

4

Is er geen programmatje waar je je max voeding kan meten? En er staat ook niet hoeveel je nodig hebt voor deze videokaart.

Edit: Zombiespeed doe ff dat plaatje weg want anders moet ik veel scrollen haha :schater:

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Volgensmij heb je een 220 Watt voeding.

Gewoon even google'en op "Acer Aspire X3400 Power Supply" :-)

Geplaatst:

Zou de videokaart van Zombiespeed goed zijn dan? (Klik)

Denk het wel.. die videokaart gebruikt maximaal 56 Watt.

En mijn oude Radeon HD5570 zat ook in een Acer Aspire X1700 met 220 watt voeding. (Die gebruikt maximaal 39 Watt.)

Zou moeten lukken denk ik

Geplaatst:

Ik ga hem dan kopen maar ik heb niet zo veel verstand van hardware dus ik weet niet hoe je een videokaart vervangt, ik weet niet eens wat het in je pc is. Kan je het ook bij een winkel/zaak doen. Of misschien kan iemand het uitleggen. Hoe je een videokaart los koppelt, vast maakt. Misschien kan iemand een filmpje laten zien of maken (als het gwn op internet is graag in nl)

Geplaatst:

Ik ga hem dan kopen maar ik heb niet zo veel verstand van hardware dus ik weet niet hoe je een videokaart vervangt, ik weet niet eens wat het in je pc is. Kan je het ook bij een winkel/zaak doen. Of misschien kan iemand het uitleggen. Hoe je een videokaart los koppelt, vast maakt. Misschien kan iemand een filmpje laten zien of maken (als het gwn op internet is graag in nl)

Is niet heel moeilijk hoor.

Gewoon je pc openschroeven, oude eruit halen, nieuwe erin doen (wel eerst ontladen) en dan ben je in principe klaar. :)

Mr ik weet niet wat de videokaart is. Zie je hem op dit plaatje?

acer_x3400.html_585105_g3.jpg

Als je hem ziet dan kan je 'm downloaden en met paint ff een pijl tekenen.

Geplaatst:

...

Heeft niemand je vertelt dat de prestatie winst minimaal zal zijn? Ten eerste zal je voeding het waarschijnlijk niet trekken, en ten tweede is je processor gewoon zo ongelofelijk langzaam dat een nieuwe grafische kaart niet al te veel verschil zal maken.

Als ik jou was zou ik de koop annuleren of zo, persoonlijk zou ik de extra moeite en geld er niet meer in stoppen. Spaar voor een nieuwe pc, klaar.

Ja.... sommige mensen zeggen kopen werkt andere weer nee werkt niet?! Nu weet ik niet meer wat ik moet doen :?

Ik heb totaal geen verstand van hardware dus ik zou wel graag het allerbeste advies willen hebben.

Geplaatst:

Ik kan persoonlijk niet garanderen dat er een merkbare performance winst zal zijn. Ik zou persoonlijk het risico niet aannemen, omdat je processor gewoon te langzaam is om spellen fatsoenlijk af te kunnen spelen. Persoonlijk zou ik gewoon sparen voor een nieuwe pc.

Maar, aan de andere kant, het is maar 60 euro.

Geplaatst:

Een processor is toch die zorgt voor de snelheid? Mr mn pc is heel snel. start minder dan een minuut op en start programma in een oogknip. En hij speelt spellen goed af alleen dan lelijke kwaliteit. Dus dat snap ik niet :bonk:

En dan ff wat hier niet ovr gaat... Het blijft echt heeel raar dat zo'n groene kaart met wat dingetjes erop btr is dan een groene kaart met wat dingetjes erop (kaarten in je pc) :cab:

Geplaatst:

Je hebt een AMD Athlon™ II 160u Processor van 1.8 GHz.. is erg weinig.

Er zijn spellen (zoals GTA 4) waarvoor je best een goede processor nodig hebt.

Je zou natuurlijk ook een nieuwe processor kunnen kopen die op je moederbord past.

Als je dat wat lijkt laat het even weten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...