Jump to content

Een videokaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Een processor is toch die zorgt voor de snelheid? Mr mn pc is heel snel. start minder dan een minuut op en start programma in een oogknip. En hij speelt spellen goed af alleen dan lelijke kwaliteit. Dus dat snap ik niet :bonk:

Opstartsnelheid heeft niet veel met de processor te maken, maar meer met de harde schijf. Als je een SSD koopt, zal je pc stukke sneller opstarten vergeleken met een HDD.

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

19

• DennOOOtje

8

• Zombiespeed

6

• Hayte

4

Geplaatst: (bewerkt)

Een processor is toch die zorgt voor de snelheid? Mr mn pc is heel snel. start minder dan een minuut op en start programma in een oogknip. En hij speelt spellen goed af alleen dan lelijke kwaliteit. Dus dat snap ik niet :bonk:

Opstartsnelheid heeft niet veel met de processor te maken, maar meer met de harde schijf. Als je een SSD koopt, zal je pc stukke sneller opstarten vergeleken met een HDD.

Ik heb al een x gta 4 erop gehad mr vond er niks aan.

Wat kan ik meer als ik die videokaart koop?

Dan kijk ik zelf wel of ik m koop. Bijv: mw2, anti allasising x4, resolutie 1280x1024, alle settings normaal, extra's zoals schaduwen aan. Dit mag ook met andere games.

Bewerkt: door nyltje

Je hebt een AMD Athlon II 160u Processor van 1.8 GHz.. is erg weinig.

Er zijn spellen (zoals GTA 4) waarvoor je best een goede processor nodig hebt.

Je zou natuurlijk ook een nieuwe processor kunnen kopen die op je moederbord past.

Als je dat wat lijkt laat het even weten

Dan kijk ik zelf wel of ik m koop. Bijv: mw2, anti allasising x4, resolutie 1280x1024, alle settings normaal, extra's zoals schaduwen aan. Dit mag ook met andere games.

Ik kon dit wel met mijn Radeon HD 5570 videokaart, maar had een Intel Pentium E5200 (een dual core van 2.5 GHz)

Je weet niet of je processor dit aankan.

Bewerkt: door DennOOOtje
Geplaatst:

Je hebt een AMD Athlon™ II 160u Processor van 1.8 GHz.. is erg weinig.

Er zijn spellen (zoals GTA 4) waarvoor je best een goede processor nodig hebt.

Je zou natuurlijk ook een nieuwe processor kunnen kopen die op je moederbord past.

Als je dat wat lijkt laat het even weten

Ik kon dit wel met mijn Radeon HD 5570 videokaart, maar had een Intel Pentium E5200 (een dual core van 2.5 GHz)

Je weet niet of je processor dit aankan.

Zou je een videokaart terug kunnen brengen/sturen? ^_^
Geplaatst:

Ligt een beetje aan waar je hem koopt. Bij meeste winkels zul je hem misschien kunnen wisselen tegen iets anders (mits er geen schade aan is), maar geld terug krijgen waarschijnlijk niet.

Geplaatst:

Ligt een beetje aan waar je hem koopt. Bij meeste winkels zul je hem misschien kunnen wisselen tegen iets anders (mits er geen schade aan is), maar geld terug krijgen waarschijnlijk niet.

En dit is gebasseerd op?

Als jij de doos van de grafische kaart openmaakt is de waarde van de grafische kaart meteen omlaag gegaan. Als jij de doos openmaakt HOEFT het bedrijf ook niks meer voor jou te doen. Als jij de doos openmaakt MAG de webwinkel de grafische kaart ook niet hergebruiken, dus zouden zij hem terug moeten sturen o.i.d, wat voor hen alleen maar extra moeite is. Het lijkt mij ongelofelijk onwaarschijnlijk dat je zoiets terug kunt sturen en dat zij zeggen "jot, geen probleem", maar je weet maar nooit. Ik zou eerst VIA EMAIL contact met ze opnemen en vragen wat ze jou als service aanbieden.

Volgens mij heb ik geluk met mn ma want ik moet het met haar kopen (ben 14), en zij zegt steeds "Ja doen we wel als ik tijd heb" xD. Bedankt voor de extra info, meer is altijd welkom.

Maar weten jullie dit wat ik al eerder zei:

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Volgens mij heb ik geluk met mn ma want ik moet het met haar kopen (ben 14), en zij zegt steeds "Ja doen we wel als ik tijd heb" xD. Bedankt voor de extra info, meer is altijd welkom.

Maar weten jullie dit wat ik al eerder zei:

MW2 zul je denk ik wel aan kunnen met die videokaart, alleen...

Je processor is zwaar verouderd voor die game.

De system requirements: Pentium 4 van 3.20 GHz. Jij hebt een processor van 1.60 GHz.

• 2 weken later...

Enorme lag zul je merken....

>>> Door Megadreams: Dat kan ook ietsje vriendelijker. ;)<<<

Bewerkt: door Megadreams
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hij heeft alle speciale dingen aan, dan lagt ie altijd, en het 2e gedeelte speelde ie m best goed af (denk dat ie dan andere instellingen had). Mr zou je een ook een andere processor kunnen kopen want een videokaart en een processor kopen is denk ik goedkoper dan een hele nieuwe pc :puh:

• 4 maanden later...

mensen, misschien beetje laat enx maar ik heb toevallig dezelfde pc en heb al een nieuwe videokaart gekocht.

maar nu sluit ik m aan op me tv (hdmi) en heb ik geen geluid. Ik moet een S/PDIF kabel aan zien te sluiten maar nu is de vraag heeft deze pc (Acer 3400) een S/PDIF aansluiting op het moederbord?

mvg

EDIT:

kom er achter dat als ik m in de moederbord aansluiting aansluit, heb ik wel geluid en op me zelf er ingezette videokaart niet...

hmm....

Bewerkt: door weedpuff

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...