Jump to content

gta eflc start niet met Windows 7 home premium


marienusje

Recommended Posts

Halloo!

Onze pc heeft sinds kort windows 7 home premium(64bit)

Alleen nu kan ik mn Episodes from lIberty City niet meer spelen. Ik heb hier meer over gelezen dat je bij setup bij de schijf dan gew je

compatibiliteitsmodus in windows XP(service pack 2/3) of windows vista ofso moet zetten,

maar bij mij doet gta het dan nog niet. Hij heeft het op deze pc wel gedaan.

Na het installeren kan ik wel gewoon opstarten en dan zegt ie dat ik een update moet doen, als dat klaar is start ik weer

op maar kan ik neit inloggen bij games for windows live. Dus kan ik neit gew op home knop drukken om in te loggen.

Als ik dan op esc. druk, start ie op maar na het laden valt hij uit en geeft de melding:

EFLC FATAL ERROR :190

naamloostyy.png

Kan iemand me helpen?

Groetjes Merijn!

Bewerkt: door marienusje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onderhand al alles gedaan.. games for windows live paar keer opnieuw geinstalleer, gta 10000 keer opnieuw geistalleerd en niks werkt... Ik wil gew gta kunne spele:p

Heeft iemand nog een andere tip voor mij wat ik kan doen? of miss een goede tutorial?

Hey! Ik heb nu de gew gta 4 geistalleerd.. die werkt nu wel met update 1.0.7.0 maar alleen als ik xLiveLess gebruik.. Als ik xlive verwijder en gta opstart,

kan ik niet inloggen op mn windows live account. dus als ik dan op esc druk loopt ie na het laden vast. Hoe kan ik er voor zorgen dat ie het wel gewoon doet?

dus dat ik in kan loggen bij games for windows live?

>>> Door Hanneswasco: Ik heb je tripple-post samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van meerdere berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Halloo!

Onze pc heeft sinds kort windows 7 home premium(64bit)

Alleen nu kan ik mn Episodes from lIberty City niet meer spelen. Ik heb hier meer over gelezen dat je bij setup bij de schijf dan gew je

compatibiliteitsmodus in windows XP(service pack 2/3) of windows vista ofso moet zetten,

maar bij mij doet gta het dan nog niet. Hij heeft het op deze pc wel gedaan.

Na het installeren kan ik wel gewoon opstarten en dan zegt ie dat ik een update moet doen, als dat klaar is start ik weer

op maar kan ik neit inloggen bij games for windows live. Dus kan ik neit gew op home knop drukken om in te loggen.

Als ik dan op esc. druk, start ie op maar na het laden valt hij uit en geeft de melding:

EFLC FATAL ERROR :190

naamloostyy.png

Kan iemand me helpen?

Groetjes Merijn!

He, ik heb dit probleem ook. GTA IV werkt bij bij wel gewoon goed. Ik zie dat jij hetzelfde draait als ik. Windows 7.

Volgens mij ligt het probleem niet in de game, maar in windows.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...