XavC Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2012 Hallo, Ik heb een legitieme disc van GTA San Andreas gekocht. Na installatie blijkt dit echter v2.0 te zijn, welke dus niet te modificeren is behalve via de methode van Jar-Jar, die ik niet echt snap. Hierop heb ik gtasapatch gedownload, en het bestand gepatched. Ik crash nu elke keer tijdens het laden. Ik heb het spel al 5x opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. Ik heb gta.set al verwijderd, en de data folder vervangen, alles zonder werkend resultaat. In compatibiliteitsmodus met Windows XP SP2 start 'ie al helemaal niet op. Ik draai Windows 7 64-bit. Is er misschien nog een fix die jullie weten ? Ik heb half Google en YouTube al afgezocht, maar niks hielp. Alvast bedankt. ( En ohja, sorry voor het binnenvallen zonder voorstellen, maar dat zal ik ook even doen in een ander topic als daar een subforum voor is ! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2012 Heb je GTA San Andreas al als Administrator uitgevoerd? Ik lees dat je gelijk je spel gepatched heb om met modificaties te spelen... Heb je al mods geïnstalleerd, en heb je die goed geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2012 Ten eerste raad ik je aan om gta sa in zijn geheel opnieuw te instaleren. ( probeer eventueel een andere instalatie map.) Gebruik daarna deze Patch. Kijk of ie nu goed gedowngrade is en post het anders even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XavC Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2012 Heb je GTA San Andreas al als Administrator uitgevoerd? Ik lees dat je gelijk je spel gepatched heb om met modificaties te spelen... Heb je al mods geïnstalleerd, en heb je die goed geïnstalleerd? Nog niet geïnstalleerd, wel SAMI al gedownload om het te doen. Het uitvoeren als Administrator heeft trouwens geholpen ! Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.