Jump to content

Crashen na laadscherm.


XavC

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een legitieme disc van GTA San Andreas gekocht. Na installatie blijkt dit echter v2.0 te zijn, welke dus niet te modificeren is behalve via de methode van Jar-Jar, die ik niet echt snap.

Hierop heb ik gtasapatch gedownload, en het bestand gepatched. Ik crash nu elke keer tijdens het laden. Ik heb het spel al 5x opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. Ik heb gta.set al verwijderd, en de data folder vervangen, alles zonder werkend resultaat. In compatibiliteitsmodus met Windows XP SP2 start 'ie al helemaal niet op.

Ik draai Windows 7 64-bit.

Is er misschien nog een fix die jullie weten ? Ik heb half Google en YouTube al afgezocht, maar niks hielp.

Alvast bedankt.

( En ohja, sorry voor het binnenvallen zonder voorstellen, maar dat zal ik ook even doen in een ander topic als daar een subforum voor is ! )

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA San Andreas al als Administrator uitgevoerd?

Ik lees dat je gelijk je spel gepatched heb om met modificaties te spelen... Heb je al mods geïnstalleerd, en heb je die goed geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA San Andreas al als Administrator uitgevoerd?

Ik lees dat je gelijk je spel gepatched heb om met modificaties te spelen... Heb je al mods geïnstalleerd, en heb je die goed geïnstalleerd?

Nog niet geïnstalleerd, wel SAMI al gedownload om het te doen. Het uitvoeren als Administrator heeft trouwens geholpen ! Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...