RenseGTA Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Ewa, Faka? Ik heb de volgende vraag voor jullie: Kan ik GTA San Andreas voor xbox original ook op xbox 360 slim [250GB] spelen? Zoja, plaats een reactie. Heb je tips, of cheats? Die mag je altijd plaatsen! Later. RenseGTA >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA San Andreas: General.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Ik haal dit uit de status updates: @TekaLoca 16 mrt 2012 - 17:09 ja dat kan. Ikzelf speel ook San Andreas op mijn 360 S en ik heb er geen problemen mee. Alleen wordt je automatisch uitgelogd bij Xbox LIVE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Je kunt toch ook gewoon GTA San Andreas downloaden via Xbox Marketplace? Moet je wel wat punten of geld voor neerleggen, maar dan heb je het spel wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 (bewerkt) Je kunt toch ook gewoon GTA San Andreas downloaden via Xbox Marketplace? Moet je wel wat punten of geld voor neerleggen, maar dan heb je het spel wel. dan heb je gewoon een digitale versie van de oude xbox game, dus het zou gewoon moeten werken. hij zegt dat hij het spel al heeft dus waarom zou hij het spel een tweede keer kopen Bewerkt: 16 maart 2012 door GTAnerd 007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Zijn laatste statusupdate bevat een vraag of iemand zijn kopie van San Andreas voor Xbox niet verkoopt, dus volgens mij heeft 'ie hem nog niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Ja daarom. Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RenseGTA Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2012 Ja daarom. Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien. @Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2012 Ja daarom. Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien. @Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live. GTA San Andreas heeft geen geweldige computer nodig, het spel komt uit 2005. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2012 Ja daarom. Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien. @Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live. San Andreas op Xbox zal je wel overal kunnen vinden als occasie. De mijne kocht ik twee maanden geleden ongeveer in Cash Converters voor €4.99, weet alleen niet of die winkel ook in Nederland bestaat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 Ja daarom. Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien. @Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live. Wat hier al gezegd is, je hebt niet zo'n goede pc nodig. Ik heb ook maar een pc met een 1gb aan ram geheugen. En daar draait hij gewoon perfect op. Heb je Live nodig om die game te kopen? Ik dacht dat dat zo kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2012 Je hebt wel een verbinding nodig met internet, anders kan je geen verbinding maken met XBL Marketplace. Je hebt géén Gold-abonnement nodig om games te downloaden van XBL Marketplace. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.