Jump to content

Kan ik GTA San Andreas voor xbox op xbox360 slim spelen?


RenseGTA

Recommended Posts

Ewa, Faka?

Ik heb de volgende vraag voor jullie:

Kan ik GTA San Andreas voor xbox original ook op xbox 360 slim [250GB] spelen?

Zoja, plaats een reactie. Heb je tips, of cheats? Die mag je altijd plaatsen!

Later. RenseGTA

>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA San Andreas: General.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch ook gewoon GTA San Andreas downloaden via Xbox Marketplace? Moet je wel wat punten of geld voor neerleggen, maar dan heb je het spel wel.

dan heb je gewoon een digitale versie van de oude xbox game, dus het zou gewoon moeten werken. hij zegt dat hij het spel al heeft dus waarom zou hij het spel een tweede keer kopen

Bewerkt: door GTAnerd 007
Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom.

Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom.

Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien.

@Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom.

Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien.

@Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live.

GTA San Andreas heeft geen geweldige computer nodig, het spel komt uit 2005.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom.

Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien.

@Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live.

San Andreas op Xbox zal je wel overal kunnen vinden als occasie. De mijne kocht ik twee maanden geleden ongeveer in Cash Converters voor €4.99, weet alleen niet of die winkel ook in Nederland bestaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom.

Dan kun je in mijn op zicht beter de game downloaden via Xbox Marketplace. Als je hem echt graag wil spelen en niet via de pc kunt. Want ik raad hem toch aan als je een pc hebt hem op de pc te kopen. Maar dat moet je maar zien.

@Leontjuuh-gta Ik heb een langzame computer. Dus ik denk niet dat het gaat werken, en ik heb trouwens ook geen Live.

Wat hier al gezegd is, je hebt niet zo'n goede pc nodig. Ik heb ook maar een pc met een 1gb aan ram geheugen. En daar draait hij gewoon perfect op.

Heb je Live nodig om die game te kopen? Ik dacht dat dat zo kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...