DevildemonNL Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 hallo,,, ik heb net op internet gta iv carspawener gedownload maar nu als ik hem wil gebruiken krijg ik geen auto's die ik wil spawnen op de weg weten jullie wat het is??? big greetz from hell Devildemon Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het modding forum.<<< Kan je wat meer informatie geven over je probleem? Zoals welke carspawner je gebruikt (+ link), gebruik je een asi loader of xliveless (of geen van beide?), krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon helemaal niets, ...? Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 http://www.thegtaplace.com/downloads/f3575-gta-iv-car-spawner dit is de link naar de spawner die ik gedownload heb, ik starte de spawner op en ik heb een hot key aan gezet maar die deed het ook niet dus ik probeerde het onder een andere manier dat is het spel naar beneden doen en dan met de muis hem laten spawnen maar dat deed die ook niet ik ben nog een beetje een noob met dit het is allemaal ondervinden voor mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.