Jump to content

freefall


jarnelieftink

Recommended Posts

hallo gta spelers ik heb een probleem met het level freefall ik kan nooit bij dat vliegtuig komen ik ben veel te slomm weet iemand hoe dit meot of kan ik iemand mijn save game geven dat hij het voor me doet

gr jarne

Link to comment
Delen op andere websites

hallo gta spelers ik heb een probleem met het level freefall ik kan nooit bij dat vliegtuig komen ik ben veel te slomm weet iemand hoe dit meot of kan ik iemand mijn save game geven dat hij het voor me doet

gr jarne

Filmpje:

Wat ik doe is blijven stijgen tot het punt dat de blokje vierkant is.

Let er wel op dat je soms een stukje stijgt, als je niet door de cirkel kwam snel draaien en weer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo gta spelers ik heb een probleem met het level freefall ik kan nooit bij dat vliegtuig komen ik ben veel te slomm weet iemand hoe dit meot of kan ik iemand mijn save game geven dat hij het voor me doet

gr jarne

Hallo Jarne, met jou probleem kan ik je helaas niet helpen omdat je percies al verder zit dan mij :*D Ikzelf zit al weeeken vast bij flying school en heb hier ook al gepost of iemand dit voor me wil doen, maar blijkbaar was ik al weeeken de enige mens online op deze site :cab: ??? Hier is nooit iemand te vinden.

Ik weet ook niet hoe iemand anders een missie kan doen en ik die dan van pc naar PS2 kan zetten. Denk enkel met die Action Replay of gewone usb?

Hopelijk heb jij meer succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bij deze missie vaak juist zo hoog mogelijk vliegen, omdat je met dalen sneller vooruit gaat. Zodra het vliegtuig met de Forelli's mij passeert (kijk op de radar), draai ik de Dodo om en ga ik dalen tot ik bij de corona ben.

Ik had eerder ook veel moeite met deze missie, omdat ik altijd op dezelfde hoogte bleef als het vliegtuig, en dan haalde ik het nooit.

Veel succes met de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...