Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft volgens jou de beste "freestyle"?

• Ice Banana [img]http://i43.tinypic.com/2cdk2h4.png[/img]
      10
    • Silverbyte [img]http://i.imgur.com/7aZOe.png[/img]
      1
    • Gta Ripper [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/break.png[/IMG]
      6
    • BoerTijger [img]http://img1.uploadplaatjes.nl/20120313/468698.png[/img]
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Het thema is dit keer "Freestyle"! Wat betekent dat de deelnemers zelf mogen bedenken wat ze gaan maken.

Wie laat jou verrassen?

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen van de deelnemers.

Stemmen t/m 21 maart!

Geplaatst:

Mijn stem is voor gta ripper, aangezien hij de man een soort van extra flow heeft gegeven.

Wat mij dus het meest aanspreekt, voor de rest allemaal mooie inzendingen.

Ga zo door jongens!

Geplaatst:

Mijn stem is voor Ice Banana. Hij heeft een hele eigen 'stijl' en dat trekt me wel. Daarnaast krijg ik gewoonweg een blij gevoel van die signature, wat ook erg belangrijk is, zeker voor een leek. :puh:

Geplaatst:

Gta Ripper, hij blijft ons met boeiende signature's verassen, ik beschouw hem echt als grote held in de 'Graphics wereld' hier. Opnieuw gewoon een prachtige signature met boeiende stijlen en mooie zaken erom heen. Pracht opnieuw man!

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Ice Banana. Ik vind het leuk om te zien hoe hij iets heel anders doet dan de anderen. Het komt op mij een beetje cartoony over, in de positieve zin wel te verstaan. En dat vind ik gewoon leuk om te zien. De andere drie komen met een inzending waarvan ik er zoveel heb gezien hier, ze springen er niet echt uit.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Gta Ripper. Technisch zit zijn signature verreweg het best in elkaar. Hoe hij het elke keer weer doet, ik weet het niet, maar hij blijft verbazen met nieuwe foefjes. Hier en daar misschien ietwat oversharpened, maar overall gewoon weer goed werk. :tu:

Geplaatst:

Ik zal elke signature bespreken. :)

• Ice Banana: Een leuke signature op het eerste gezicht. Jammer genoeg vind ik dat je teveel topaz hebt gebruikt in je signature, waardoor naar mijn mening erg veel kwaliteit van je siganture er van af gaat, vooral aan de linkerzijde van je signature. Misschien had je meer kunnen doen met C4D renders door die te gebruiken in plaats van topaz die teveel gebruikt is.

• Silverbyte: Mijn aandacht gaat gelijk naar de tekst aan de onderkant van je signature. Ik vind het teksteffect niet lekker geslaagd, vooral omdat het voor mij niet leesbaar is wat er staat. Verder vind ik dat je een stock had moeten gebruiken met minder dan drie personen, omdat er nu amper ruimte is om effecten te plaatsen. Een mindere signature van je.

• Gta Ripper: Weer een gewaagde creatie van jou. Ik vind een best geslaagd, ondanks dat ik 'm iets te scherp vind. Je effecten zijn goed gelukt, die ook goed meegaan met de render.

• BoerTijger: Ik vind je signature maar niks, omdat je veels te veel renders in je signature hebt geplakt, waardoor er nauwlijks ruimte is voor andere dingen, zoals C4D, textures e.d. Als je je had gefocust had op één render, bijvoorbeeld die van Messi, had je veel meer uit je signature kunnen halen. Je bent zo te zien begonnen met de achtergrond, die je overigens meer had kunnen laten zien zonder al die renders. Als ik zo naar je background kijk ziet het er wel interessant uit.

Mijn stem gaat naar Gta Ripper.

Overigens vind ik het wel jammer dat er zo vaak voor 'freestyle' als thema wordt gekozen. Waarom geen Black & White signatures, of dat je alleen sprites of anime als render mag gebruiken?

Geplaatst:

Het stemmen is inmiddels afgelopen. De grote winnaar van deze maand is Ice Banana met 10 stemmen tegen de 6 van Gta Ripper. Gefeliciteerd met je overwinning! Jouw ingezonden signature komt z.s.m. een maand lang als header bovenaan het graphics forum te hangen.

Bedankt voor jullie deelname en uiteraard de leden die hebben gestemd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...