MurderbrawlXXL Geplaatst: 17 maart 2012 Rapport Geplaatst: 17 maart 2012 Dag GTAfans! Kan iemand mij uitleggen dat als ik een ontwerp moet maken voor bijvoorbeeld een medicijn pot en de sticker moet 20cm hoog en 30cm breed zijn, hoe ik dat kan instellen met Photoshop? Reageren
Kloep Geplaatst: 17 maart 2012 Rapport Geplaatst: 17 maart 2012 Bij het aanmaken van een nieuw document (Ctrl+N) kun je de maten aangeven. In het drop down menu kun je aangeven wat voor maat je wilt gebruiken (Pixels, CM, enz...) Daar kun je dus aangeven dat je CM wilt. Reageren
MurderbrawlXXL Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2012 Bij het aanmaken van een nieuw document (Ctrl+N) kun je de maten aangeven. In het drop down menu kun je aangeven wat voor maat je wilt gebruiken (Pixels, CM, enz...) Daar kun je dus aangeven dat je CM wilt. Super!! Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.