Jump to content

Hoe speel jij TLAD?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

In deze topic kan je zien hoe het einde van TLAD is.

Als je TLAD nog niet hebt uitgespeeld moet je niet de

spoilers bekijken. Hopelijk gebruiken andere mensen ook een spoiler.

Hey. Hoe speel jij TLAD. Ik ben, omdat het einde van TLAD zo stom is, na de missie dat je president wordt en Billy in de bak zit, gestopt met missies doen. Nu speel ik de president van The Lost en ga chille met m'n gangleden en zoveel mogelijk chaos veroorzaken. Hoe speel jij het. Heb je het uitgespeeld en verder laten liggen? Of dezelfde manier als ik. Of ga je met Johnny door zonder clubhuis en zonder een gang met alleen nog vrienden van je oude gang? Want, zonder clubhuis geen gang. Of niet?

>>> Door Hanneswasco: Topictitel wat verduidelijkt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game uitgespeeld en ben daarna gelijk verder gegaan met TBOGT, de tweede game op het schijfje. Door de open stad rond rijden en schieten doe ik nooit, dat gaat al heel gauw vervelen bij mij. Ik speel het verhaal uit, en na een half jaar of iets langer/korter speel ik de game nog eens uit. Dat rond rijden en schieten is alleen leuk op de bank met een vriend erbij in GTA San Andreas met 2 controllers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar één savegame, eentje die is uitgespeelt. Het einde is misschien niet zo vrolijk en waarschijnlijk zint het niemand dat The Lost zo'n zielig einde kent...

Maar het is het juiste einde, het is het echte einde zoals dat door R* is geschreven en ook al dat het zo tegen de borst stoot past het wel bij het verhaal van The Lost.

Ik speel daarom ook niet vaak TLaD, ik speel TBoGT een hoop vaker. Ondermeer omdat ik liever de nieuwe wapens en voertuigen van TBoGT heb dan van TLaD maar ook omdat ik die sfeer leuker vind. Doch kun je niet zeggen dat TLaD sfeer mist, want dat is iets dat misschien ondanks het zo grauwe verhaal toch echt wel juist zit :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook maar één savegame waarin ik TLaD 100% heb uitgespeeld. Als ik TLaD nu nog speel ik het vooral om lekker door de stad te rijden op mijn Hexer met Liberty Rock Radio in mijn oren. :D

Persoonlijk vond ik dat je best weinig kon met je bende nadat je president was geworden. Er zat niet veel verschil in voordat je president was. Of kan ik zeggen geen verschil? Je kreeg alleen het gevoel of dat je meer kon/was wanneer je door het clubhuis liep. Als ze er nu veel meer bij hadden toegevoegd zou ik ook een tweede savegame hebben aangemaakt. En met toevoegen bedoel ik bijvoorbeeld leden van de bende ontslaan uit de bende omdat ze zich niet aan de regels kunnen houden, taken weggeven aan de leden etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...