Jump to content

San Andreas Xbox360 cheats


RenseGTA

Recommended Posts

Op deze pagina kan je er genoeg vinden. Alleen zijn deze voor de orginele Xbox. Je moet dus bijvoorbeeld voor dit knopje: Black.gif (Black), een ander knopje zien te vinden op je Xbox 360 controller. Helaas weet ik zo niet uit mijn hoofd welke dat is. Misschien kan een ander je daarmee helpen of je moet zelf even wat dingen gaan uitproberen. ;)

Edit: Ik heb hier een website gevonden die de Xbox 360 cheats heeft. Ik zou zeggen: probeer ze uit!

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

De cheats voor de Xbox 360 zijn exact hetzelfde als die van de oude Xbox. Ik zou je cheats gewoon van WikiGTA afhalen, wat immers ook een stuk overzichtelijker is doordat alle cheats op één pagina staan.

@GTAnerd 007: Dat klopt, alleen is de toetsencombinatie wel hetzelfde gebleven, en zijn de knoppen alleen van uiterlijk veranderd.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

De cheats voor de Xbox 360 zijn exact hetzelfde als die van de oude Xbox. Ik zou je cheats gewoon van WikiGTA afhalen, wat immers ook een stuk overzichtelijker is doordat alle cheats op één pagina staan.

ja alleen de originele xbox heeft andere knoppen op de controller zitten

ze zijn ook van naam veranderd, sommige knoppen dan

Bewerkt: door GTAnerd 007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...