RenseGTA Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 Ewaa, faka? Ik kan bijna geen cheats vinden voor San Andreas xbox 360. Kunnen jullie een paar in reactie zetten? Of geef mij de link van een site. Alvast bedankt! Groets; RenseGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 Klik! Gelukkig bestaat er wikigta, onderdeel van GTAForum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 (bewerkt) Op deze pagina kan je er genoeg vinden. Alleen zijn deze voor de orginele Xbox. Je moet dus bijvoorbeeld voor dit knopje: (Black), een ander knopje zien te vinden op je Xbox 360 controller. Helaas weet ik zo niet uit mijn hoofd welke dat is. Misschien kan een ander je daarmee helpen of je moet zelf even wat dingen gaan uitproberen. Edit: Ik heb hier een website gevonden die de Xbox 360 cheats heeft. Ik zou zeggen: probeer ze uit! Bewerkt: 18 maart 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 (bewerkt) De cheats voor de Xbox 360 zijn exact hetzelfde als die van de oude Xbox. Ik zou je cheats gewoon van WikiGTA afhalen, wat immers ook een stuk overzichtelijker is doordat alle cheats op één pagina staan. @GTAnerd 007: Dat klopt, alleen is de toetsencombinatie wel hetzelfde gebleven, en zijn de knoppen alleen van uiterlijk veranderd. Bewerkt: 18 maart 2012 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2012 (bewerkt) De cheats voor de Xbox 360 zijn exact hetzelfde als die van de oude Xbox. Ik zou je cheats gewoon van WikiGTA afhalen, wat immers ook een stuk overzichtelijker is doordat alle cheats op één pagina staan. ja alleen de originele xbox heeft andere knoppen op de controller zitten ze zijn ook van naam veranderd, sommige knoppen dan Bewerkt: 18 maart 2012 door GTAnerd 007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.