Azaa Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 (bewerkt) Wanneer spwant eigenlijk die Rhino in Area 51? ik wou de vigilante missies doen meteen in het begin maar de rhino was er niet. ik weet niet na welke missie die wel spawnt Bewerkt: 18 maart 2012 door VWO-er Titel verduidelijkt
Phoenyxar Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Na de missie Black Project zul je 2 Rhino's kunnen vinden in Area 69. Hij valt ook te spawnen door middel van een cheat, mocht je het niet erg vinden om te cheaten in je save.
Azaa Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 de Hunter kan volgens mij alleen als je alles goud hebt bij de Pilot School. en er spawnt ook een Rhino als je 100% hebt uitgespeelt verder kan je het nergens vinden?
Guardian1980 Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 en er spawnt ook een Rhino als je 100% hebt uitgespeelt Ja, maar voor de 100% moet je vigilante gedaan hebben, dus daar op wachten is zinloos.
Maarten11 Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Cheaten is laf XD Vanaf Black Project kun je die inderdaad stelen van Area 69. Mijn tactiek: Zorg dat je een Rocket Launcher hebt en een Jetpack. Ga op de heuvel staan aan de oostelijke kant van Area 69, dus aan de kant van Las Venturas, en loodrecht op een van de hangars waar de Rhino's staan. Doe je Jetpack af en schiet met je RPG naar de SAM die het dichtstbij de hangars staan waar de Rhino's zijn. Pak dan je Jetpack en vlieg rustig naar de Rhino. Dan rij je door het zuid-oostelijke hek. Vervolgens rij je naar Verdant Meadows en rij je je Rhino in de hangar. Ren dan snel naar de safehouse en sla het spel op. Als je geluk hebt krijg je er ook nog een FBI Rancher bij En vervolgens doe je heel rustig de Vigilante missies
Guardian1980 Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Moeilijk doen met een RPG en jetpack. In de zuidoosthoek van het terrein zit een officiële doorgang. Net rechts daarvan zit een stukje "gewoon" hek. Neem een auto en beuk door dat stukje hek. Zo kom je net zo makkelijk binnen.
rockertje007 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Sommige oplossingen zijn zo simpel. Maar je hebt er wel veel van.
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Sommige oplossingen zijn zo simpel. Maar je hebt er wel veel van. Bumpen is niet toegestaan. Kijk voortaan even naar de datum voordat je post.
Recommended Posts