Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sins kort een tft scherm aleen als ik te ver na onder zit word het scherm heel donker, weet iemand dit hoe ik dit kan veranderen?

Geplaatst:

Dit kan je niet veranderen

Volgens mij dit is tft eigen dat ze dan veranderen!

Ga maar is omhoog dan wrd ie heeel vel!

Dus als het tft eigen is dan moet je gewoon goed ervoor gaan zitten :D B)

• 2 weken later...
Geplaatst:

het is fijn bij een TFT scherm dat je ze in plat formaat kan kopen..maar dat je er niet aan kan komen en als je er te schuin voor zit het dat superzwart word is een nadeel...maja ik vind alles bijeen een TFT scherm toch fijner

Geplaatst:
het is fijn bij een TFT scherm dat je ze in plat formaat kan kopen..maar dat je er niet aan kan komen en als je er te schuin voor zit het dat superzwart word is een nadeel...maja ik vind alles bijeen een TFT scherm toch fijner

Ja ik heb ook een tft alleen kan een crt monitor veel meer kleuren en diepte produceren. én een supergoeie crt kost nu maar 350 euro en een low-budget tft kost 200 euro.... om maar te zwijgen van de hele goede tftschermen... dan zit je al dik tegen de 600 euro aan :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...