lesliecamping Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Hallo, Altijd als ik GTA San Andreas speel, vind ik dat de huizen er heel erg nep en lelijk uit zien. (http://www.supercheats.com/guides/files/guid/grand-theft-auto-san-andreas/t62.jpg) Is er een mogelijkheid om dit aan tepassen, door bijvoorbeeld bakstenen er in te zetten? Ik heb al op google gezocht, maar dan krijf ik alleenmaar nieuwe safehouses Alvast bedankt, Leslie Reageren
Woody268 Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Klik ENB series is ook altijd handig hiermee kan je de graffics van GTA SA opkrikken. Klik Reageren
lesliecamping Geplaatst: 15 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Klik ENB series is ook altijd handig hiermee kan je de graffics van GTA SA opkrikken. Klik bedankt voor je reactie, ENB lijkt me inderdaad erg vet, maar ik gebruik een mac en dat lukt op de een of andere manier niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.