GTA GUY Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hallo Ik heb nu de storyline uitgespeeld. Toen had ik de thermal goggles nog. Maar heb ze nu perongeluk ingeruild voor een parachute. Maar waar kan ik die goggles nou weer vinden? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) In Madd Dogg's Mansion ligt er een eentje. Ergens aan die bar aan die zeteltjes. Bewerkt: 8 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Bedankt Want dit staat niet in de walktrough! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Er ligt ook 1 bij die radarschotel in de buurt van Fort Carson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ook op het industrie terrein ten zuiden van SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 en ook een in area 69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 jesus.. is het niet opgevalle dat er in doggs mansion alleen night vision is? dat dat geen thermal is, en bij die area 69 gebied in dat kamertje een heel andere is? ben ff naam kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.