Jump to content

Opzoek naar beste photohopper

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een hele goede photoshopper. Het gaat voor een ontwerp voor op een medicijn pot!

Wie bij deze zich aan gesproken voelt stuur me dan een PM!

>>> Door Jacky-2007: Topictitel en bericht aangepast, je mag als je hier geen reactie krijgt van iemand die het gratis wil doen, uiteraard wel advies vragen waar je een goed bedrijf kan vinden voor je aanvraag, maar het forum is niet bedoeld om handel te drijven. <<<

Geplaatst:

Een medicijnpot??! En betalen; nee liever niet. Als je wil dat er echt echt echt kwaliteitswerk uitkomt zul je toch echt de professional moeten gaan zoeken, ben ik bang.

Geplaatst:

Ik raad je ook even aan om dit lijstje in te vullen:

Type:

Stijl:

Grootte:

Voorbeeld:

Tekst:

Rand:

Kleuren:

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Wie weet zitten hier de perfecte photoshoppers en maken ze een prachtige medicijnpot voor je!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je ook even aan om dit lijstje in te vullen:

Type:

Stijl:

Grootte:

Voorbeeld:

Tekst:

Rand:

Kleuren:

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Wie weet zitten hier de perfecte photoshoppers en maken ze een prachtige medicijnpot voor je!

Het gaat om een voedingsupplement pot.

Je moet zoiets als dit kunnen maken: http://www.fitnessobchod.cz/_pics/CellTech.jpg

Er zijn vast mensen hier die dit kunnen maken! Logo heb ik zelf al

Edit: Jacky excuus over betaling. Had even de regels niet doorgelezen!

Bewerkt: door MurderbrawlXXL
Geplaatst:

Vul het lijstje even in en stuur me die per PB op, dan heropen ik het topic. Overigens lijkt dit me niet echt de geschikte plek voor een dergelijke aanvraag. Ik zou eerder een professioneel platform zoeken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...