Jump to content

n**ken op bed met je vrindin in gta sa


lokan

Recommended Posts

hallo ik speelde net gta sa en dan ga ik met een vrindin rond rijden met zoon hartje en dan zeg ze dat ze naar huis wild en dat je haar moet brengen doe ik dat maar hoe zorg je je dat je met je vrindin op bed meot neuken wand dat gebeurd de hele tijd neit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een mod.

Die mod is eruit gehaald bij de release.

Als ik de goede link heb is dit de mod. >>> Door Thundercover: Link verwijderd. Wij bieden geen hulp aan met betrekking tot de Hot Coffee modificatie. <<<

Je kunt hem daar downloaden en dan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een enorm subtiele manier van posten, lokan. Aangezien het past bij het onderwerp, prima, maar let even op je AN alsjeblieft. We moeten wel gewoon kunnen lezen wat je bedoelt. Iets meer tijd nemen voor je bericht, dan kan je zonder spelfouten posten. ;)

Om antwoord op je vraag te geven: Het ligt eraan welke meid je aan het daten bent in de game, en vervolgens afhankelijk van het percentage beloning. Op WikiGTA staat een overzichtelijke tabel waar je kan kijken bij welke vriendin je wanneer van bil kan gaan. De pagina over dates in Grand Theft Auto: San Andreas kan je hier vinden. Veel plezier met daten! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een enorm subtiele manier van posten, lokan. Aangezien het past bij het onderwerp, prima, maar let even op je AN alsjeblieft. We moeten wel gewoon kunnen lezen wat je bedoelt. Iets meer tijd nemen voor je bericht, dan kan je zonder spelfouten posten. ;)

Om antwoord op je vraag te geven: Het ligt eraan welke meid je aan het daten bent in de game, en vervolgens afhankelijk van het percentage beloning. Op WikiGTA staat een overzichtelijke tabel waar je kan kijken bij welke vriendin je wanneer van bil kan gaan. De pagina over dates in Grand Theft Auto: San Andreas kan je hier vinden. Veel plezier met daten! :Y

Waarschijnlijk begon de bloeddruk te stijgen tijdens het typen ervan :puh:

Had ik maar die hot coffee mod... dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...