Rullez Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Aangezien mijn huidige abbonement bijna afloopt ben ik alvast lekker aan het kijken voor iets nieuws waar ik het 2 jaar weer moet doen. Mijn oog is gevallen op een HTC Sensation XE met Beats en 16gb kaartje. Op diverse websites gekeken, en ik wil hem gaan afsluiten bij MTV Mobile of Tele2. Maar aangezien deze telefoon snel breekbaar zijn en ik hem nog wel eens laat vallen of wat tegen aanstoot wil ik hem graag verzekerd hebben. Als ik hem wil afsluiten op zo'n website hebben ze het nergens over verzekeren. Weet iemand hoe je dit misschien bij je bundel doet of moet je hiervoor naar de winkel? Roy Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Daar moet je meestal voor naar de winkel. Check wel even goed de voorwaarden!!! Een HTC Sensation XE koop je los voor € 405,00 (een boel geld) maar verzekering kost meestal wel ergens tussen de € 10,00 en € 15,00 per maand met verplicht 2 jaar afname. Dan heb je dus maximaal 24 x € 15,00 betaald = € 360,00. Feitelijk verzeker je dan dus € 45,00. Tenzij je van plan bent het ding meerdere keren te laten vallen is een verzekering vaak niet echt een aanrader, dus kijk goed naar de "kleine lettertjes" (ook of vallen überhaupt wel gedekt is). Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Ik heb de mijne bij The Phone House verzekerd, dat is een Lifeline verzekering die je per maand kan afzeggen Daarvoor moet je inderdaad wel even naar de winkel Mijn Sensation is overigens overal voor verzekerd, houdt er wel rekening mee, als je hem laat stuiteren, kost het je €55,- eigen risico Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Ik weet nog dat ik in de T mobile shop mijn Desire S kon laten verzekeren. Dit koste mij 7,50 per maand en dat kon ik inderdaad opzeggen wanneer ik dat wou. Maar dat was bij de T-mobile. Ik denk dat de prijs erg verschilt tussen winkels, ook eigen risico's verschillen erg veel. En je moet uitkijken, want bij sommige verzekeringen telt stuiteren niet mee. Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Toen ik mijn Iphone 4s wou verzekeren zou ik 7 euro in de maand kwijt zijn, en een eigen risico van 120 euro hebben. Dus als je dan één krasje putje deukje iets op je scherm hebt zitten wat je wilt laten vervangen = 120. Ben je met de traktor over je Iphone heen gereden = 120 euro. En aangezien je, althans wat ik mag hopen, wel zuinig bent met je telefoon, wil je hem vaak alleen voor het scherm oid laten verzekeren. Dit is mijn ogen die 120 euro + 7 x aantal maanden niet waard. Een geheel nieuw scherm bij de telefoon turk kost eenmalig 125 euro.. Maar dit is natuurlijk een van de vele varianten die je zult krijgen, vraag goed na wat er wel en niet gedekt is en of je wel of geen eigen risico hebt (en hoeveel). Reageren
Rullez Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2012 Ik ben zuinig met me telefoon maar werk in de techniek en doe daarna ook nog veel dus soms vangt het gewoon een stootjte. Dan kan je zeggen haal hem uit je broekzak, dan is het idee van mobiel zijn er niet meer. Reageren
Hayte Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 Is het dan niet handiger om een extra Nokia te kopen en een extra-sim kaart aan te schaffen? Reageren
Rullez Geplaatst: 31 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Een degelijke telefoon hoort gewoon tegen een stootje te kunnen dat gebeurd gewoon als je iets gebruikt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 (bewerkt) Een degelijke telefoon hoort gewoon tegen een stootje te kunnen dat gebeurd gewoon als je iets gebruikt. Tja, maar niet iedere telefoon is gebouwd voor erge stoten te onvangen, mijn iPhone 4 heb ik ook niet op zak tijdens werken(ben soms met strippen van 6meter lang en 30mm dik aan het werken, moet er niet aan denken als ik daarmee me iPhone raak). Dus heb voor tijdens werk een andere telefoon(iPhone 3G), die wel wat beschadigingen mag hebben(welke die ook al ruimschoots heeft). Ik weet niet wat voor overal je draagt(of je er überhaupt eentje draagt) maar dan kun je hem evt. in je beenzak doen(op knie hoogte), heb ik ook want je broek en borstzakken stoot je te snel tegenaan. Wel oppassen dat je hem in een telefoonsok doet, kan best dat je er vuil en metaal splinters erin hebt zitten en die krassen nogal graag. Bewerkt: 31 maart 2012 door GolfG60 Reageren
Rullez Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Een degelijke telefoon hoort gewoon tegen een stootje te kunnen dat gebeurd gewoon als je iets gebruikt. Tja, maar niet iedere telefoon is gebouwd voor erge stoten te onvangen, mijn iPhone 4 heb ik ook niet op zak tijdens werken(ben soms met strippen van 6meter lang en 30mm dik aan het werken, moet er niet aan denken als ik daarmee me iPhone raak). Dus heb voor tijdens werk een andere telefoon(iPhone 3G), die wel wat beschadigingen mag hebben(welke die ook al ruimschoots heeft). Ik weet niet wat voor overal je draagt(of je er überhaupt eentje draagt) maar dan kun je hem evt. in je beenzak doen(op knie hoogte), heb ik ook want je broek en borstzakken stoot je te snel tegenaan. Wel oppassen dat je hem in een telefoonsok doet, kan best dat je er vuil en metaal splinters erin hebt zitten en die krassen nogal graag. Ik draag zelf een dunne brandwerende overall niks bijzonders. In de werkplaats heb ik mijn mobiel inprincipe nooit in mijn zak, maar zit ik in de montage dan heb ik hem bij me voor het geval er wat gebeurd, ergens niet uit kom of er iemand van kantoor belt. Maar blijf erbij dat ik geen 2e mobiel wil voor het geval dat. Misschien dat ik toch voor wat anders ga. Heb op het moment een HTC Legend en die heeft al aardig wat klappen in de 2 jaar opgevangen en dat is te zien, maar alles werkt nog en het scherm is nog heel en daar gaat het mij op. Een krasje of deukje op de rest boeit mij niet zo veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.