MrIndependent Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Ik ben al tijden opzoek naar een mooie TV voor niet al te veel geld , ik kan maximaal 400 euro besteden. Wat is nou echt een goede TV? Ik ben opzoek naar een TV in de klasse '32 tot '40, het geluid moet goed van zichzelf klinken en het zou fijn zijn, als je zo'n smartcard kan inpluggen.. FULL HD is natuurlijk ook een vereiste , 3d LED LCD maakt me niet zo uit liefst geen PLASMA Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Zo'n lijstje kan je ook invullen op tweakers.net, recensies over de betreffende tv is ook te vinden als je erop google't. Wil geen spelbreker zijn maar zon lijstje kan je ook droppen in de winkel, waar je betere hulp krijgt (en gelijk een goed beeld van de televisie). Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Mijn advies is, ga even naar de mediamarkt toe. Daar kun je veel televisies kopen van alle prijsgroepen zijn er een heleboel te vinden, dus ook voor 400 euro. Persoonlijk zou ik voor een mooie Samsung televisie gaan, omdat je voor een Sony exemplaar toch wel meer geld moet besteden dan 400 euro. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 LG is ook een goed merk, betaalbaar en vooruitstrevend. Zijn nogal eens voorloper met nieuwe technieken en hardware. Reageren
Sublime Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Als je wil gaan gamen, is het wel handig als de tv een "Gamingmodus" heeft, en tevens lage reactiesnelheid. Maar voor de klasse 400 euro weet ik helaas niet zoveel vanaf. Zoals al wordt gezegt is de mediamarkt erg behulpzaam in het kiezen van een TV. Mijn broer heeft er op advies ook een TV gekocht voor zijn PS3, en het bevalt hem goed. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Als je wil gaan gamen, is het wel handig als de tv een "Gamingmodus" heeft, en tevens lage reactiesnelheid. Maar voor de klasse 400 euro weet ik helaas niet zoveel vanaf. Zoals al wordt gezegt is de mediamarkt erg behulpzaam in het kiezen van een TV. Mijn broer heeft er op advies ook een TV gekocht voor zijn PS3, en het bevalt hem goed. Ik dacht misschien weet iemand , een goede TV, ik woon namelijk 40 km van MM en 25 vanaf Saturn Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Als je wil gaan gamen, is het wel handig als de tv een "Gamingmodus" heeft, en tevens lage reactiesnelheid. Maar voor de klasse 400 euro weet ik helaas niet zoveel vanaf. Zoals al wordt gezegt is de mediamarkt erg behulpzaam in het kiezen van een TV. Mijn broer heeft er op advies ook een TV gekocht voor zijn PS3, en het bevalt hem goed. Ik dacht misschien weet iemand , een goede TV, ik woon namelijk 40 km van MM en 25 vanaf Saturn Maarrrr je hebt wel internet. En google.nl incuslief tweakers.net, vergelijkingssites. En wehkamp voor goedkope tv'tjes (aanrader bedoel ik hiermee dus) Reageren
MrIndependent Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Als je wil gaan gamen, is het wel handig als de tv een "Gamingmodus" heeft, en tevens lage reactiesnelheid. Maar voor de klasse 400 euro weet ik helaas niet zoveel vanaf. Zoals al wordt gezegt is de mediamarkt erg behulpzaam in het kiezen van een TV. Mijn broer heeft er op advies ook een TV gekocht voor zijn PS3, en het bevalt hem goed. Ik dacht misschien weet iemand , een goede TV, ik woon namelijk 40 km van MM en 25 vanaf Saturn Maarrrr je hebt wel internet. En google.nl incuslief tweakers.net, vergelijkingssites. En wehkamp voor goedkope tv'tjes (aanrader bedoel ik hiermee dus) Ik heb gekeken op Tweakers en in mijn prijsklasse vallen maar weinig toestellen op de site en over de meeste wordt niet echt positief gepraat, ik heb veel gezocht al, anders kwam ik niet hierheen Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 (bewerkt) Je moet natuurlijk ook niet gaan kijken naar de allerlaatste toestellen die 3 MM dik zijn he, 400 euro is inderdaad een beperkt budget maar er is nog steeds een grote selectie te maken! Kijk nou maar op wehkamp (of wehnkamp), daar zijn tv's altijd iets goedkoper naar mijn mening. Levering duurt alleen wel iets langer (heb er zelf een maand op gewacht, maar bespaarde er wel 100 euro mee) http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/televisies/6F1/719152/C26_6F1_6F1_719152/?PRmin=5&PRmax=454&KAPRmin=500&KAPRmax=375000&F=1,2,3,17&SM=4 Bewerkt: 22 maart 2012 door flippie13 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Je moet natuurlijk ook niet gaan kijken naar de allerlaatste toestellen die 3 MM dik zijn he, 400 euro is inderdaad een beperkt budget maar er is nog steeds een grote selectie te maken! Kijk nou maar op wehkamp (of wehnkamp), daar zijn tv's altijd iets goedkoper naar mijn mening. Levering duurt alleen wel iets langer (heb er zelf een maand op gewacht, maar bespaarde er wel 100 euro mee) http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/televisies/6F1/719152/C26_6F1_6F1_719152/?PRmin=5&PRmax=454&KAPRmin=500&KAPRmax=375000&F=1,2,3,17&SM=4 Pracht TV , alleen naar mijn mening misschien iets te groot voor mijn kamer? Ik wil erop gamen in me slaapkamer, en eventueel films op kijken.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 hij is 40", de maat die je ook aangaf om wel te willen hebben. Nu weet ik niet wat voorn kamer je hebt, maar voor op een bureau is 26" prima, voor ergens tussen gepropt 32" en wil je echt een tv hebben met een bank en tafel eronder enzo is 40" ook wel mooi. Dit verzin ik natuurlijk wel net uit mijn duim, wil je het echt goed vergelijken kan je langs vrienden gaan die vast ook wel een 32" of 40" tv hebben. In de winkel ogen de televisies kleiner, aangezien d'r gegarandeerd een andere joekel naast staat en de ruimte veel groter is. Vergis je hier niet in, want kennisen van ons hebben nu een televisie die de gehele muur van de woonkamer vult Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.