minkema Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2012 Hee, ik heb een klein probleem hier.. Ik ben bezig met het maken van een Neon System.. Het probleem is alleen, ik wil dat de Neon tubes geDestroy'ed worden, wanneer de speler zijn voertuig verlaat.. nu heb ik het volgende onder OnPlayerExitVehicle: if(PData[playerid][NeonAttached]==1){ DestroyObject(police1); DestroyObject(police2); DestroyObject(redneon1); DestroyObject(redneon2); DestroyObject(greenneon1); DestroyObject(greenneon2); DestroyObject(blueneon1); DestroyObject(blueneon2); DestroyObject(yellowneon1); DestroyObject(yellowneon2); DestroyObject(pinkneon1); DestroyObject(pinkneon2); DestroyObject(whiteneon1); DestroyObject(whiteneon2);} Alleen, wanneer ik de code compile, geeft hij voor alle neons + police1&2 de error Undefined Symbol.. Iemand enig idee waarom dit is? alvast bedankt! HET IS 0.3C trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2012 Omdat het undefined is? Zonder verdere informatie kunnen wij daar verder ook niets mee. Laat eens zien waar je ze aanmaakt in de eerste plaats. Ik raad overigens sterk aan om je server te updaten naar de laatste versie (0.3d R2). De 0.3c masterlist is volgens mij al een hele tijd offline en binnenkort kunnen we zelfs 0.3e verwachten. De meerderheid van de spelers heeft ook de 0.3d client geïnstalleerd; wisselen tussen de twee is te moeilijk. Ik zie dus niet in waarom je met een oudere versie zou blijven zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minkema Geplaatst: 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2012 0.3d zit in de planning Om OnTopic te komen, ik hoop dat je hiermee een stuk verder kunt komen: Je begint met het typen van een command, waarna je een dialog krijgt, een lijst, met de mogenlijk heden om verschillende kleuren neons te installeren.. hier is waar ik ze aanmaak: if(dialogid == 55) {// tunesc if(response) { PData[playerid][NeonAttached]= 1; switch(listitem) { case 0: { new whiteneon1 = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0); new whiteneon2 = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(whiteneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(whiteneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 1: { new pinkneon1 = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0); new pinkneon2 = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(pinkneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(pinkneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 2: { new blueneon1 = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0); new blueneon2 = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(blueneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(blueneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 3: { new yellowneon1 = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0); new yellowneon2 = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(yellowneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(yellowneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 4: { new greenneon1 = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0); new greenneon2 = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(greenneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(greenneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 5: { new redneon1 = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0); new redneon2 = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(redneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(redneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } case 6: { new police1 = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0); new police2 = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(police1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.6, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(police2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.6, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0); } } } } return 1; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2012 Deze variables kunnen enkel binnenin de case aangeroepen worden en zijn ook niet spelergebonden. Je zal ze ergens anders moeten definen en daarmee ook spelersgebonden maken. ( new devarnaam[MAX_PLAYERS]; ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minkema Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2012 Deze variables kunnen enkel binnenin de case aangeroepen worden en zijn ook niet spelergebonden. Je zal ze ergens anders moeten definen en daarmee ook spelersgebonden maken. ( new devarnaam[MAX_PLAYERS]; ) Zou je dit mischien wat uitgebreider uit kunnen leggen, alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb lijdt niet tot wat ik wil... Hij blijft met fouten aankloppen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.