Jump to content

Youtube


JFun-Productions

Recommended Posts

Hier was nog geen topic over... of ik moet er net naast hebben gekeken (En dan bedoel ik niet op youtube lol)

Dus mensen als je vragen heb stel ze op deze forum en wie weet kan iemand er andwoord op geven.

Ik vind het heel leuk om Gta filmpjes te maken,

En omdat ik het respecteer dat jullie ernaar kijken en dat ik ze mag showen op deze site..

Wil ik dus een link in me filmpjes doen naar deze site...

maar nu mijn probleem : het lukt me dus niet om de link te opslaan in een ballonetje ??? ( http://www.gtagames.nl/ )

ik heb 26 andere filmpjes gelinkt op youtube en die werken wel...kan iemand mij helpen :tu:

Alvast Bedankt,

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je op YouTube in de annotaties alleen links naar binnen YouTube plaatsen. Wil je een link buiten YouTube plaatsen, zal dit in de beschrijving moeten of als platte tekst in een annotatie zodat de kijkers hem over kunnen typen.

@Davedavy: volgens mij heeft hij het niet over een logo, alleen een simpele link naar deze website.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan wel gewoon kijk maar naar mijn kanaal.

-knip-

ik heb ook gewoon links naar mijn facebook hyves twitter google+ enzo.

je moet als je een annotatie ,maakt onderin klikken op link.

>>> Door Megadreams: Omdat reclame niet toegestaan is heb ik de link eventjes verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je op YouTube in de annotaties alleen links naar binnen YouTube plaatsen. Wil je een link buiten YouTube plaatsen, zal dit in de beschrijving moeten of als platte tekst in een annotatie zodat de kijkers hem over kunnen typen.

@Davedavy: volgens mij heeft hij het niet over een logo, alleen een simpele link naar deze website.

De winnaar is 'Donald F. Duck'

En Ind. ik bedoelde een Klik link (en geen logo Davedavy) in een tekstballon in het filmpje (en niet op me profiel Njfokke.. maar het is wel een goed iedee ;))

Ik heb het maar gelaten bij een tekst in de ballon en deze site link gtaforum.nl (staat nu ook op mijn youtube profiel)

Bedankt 'Donald F. Duck' :tu:

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...