MegaPilot Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 Hai, heeft er iemand een leuke offline gps voor me die gratis is? Android 2.3. Alvast bedankt. Mvg, MP Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 Bedoel je nu een navigatie systeem? Dan moet je telefoon ook GPS hebben , heeft die dat? Dan heeft die waarschijnlijk ook google maps die je kunt gebruiken als navigatie. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 Andriod mobiel's hebben GPS, als je meldingen naar beneden haalt, druk dan op GPS, en vervolgens kun je gewoon zonder wifi/internetverbinding Google Maps openen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Ja, mijn gsm heeft GPS. Maar ik wil offline een GPS hebben, is dit niet mogelijk? Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 (bewerkt) Ja, mijn gsm heeft GPS. Maar ik wil offline een GPS hebben, is dit niet mogelijk? Bedoel je nu een navigatie systeem? Dan moet je telefoon ook GPS hebben , heeft die dat? Dan heeft die waarschijnlijk ook google maps die je kunt gebruiken als navigatie. Andriod mobiel's hebben GPS, als je meldingen naar beneden haalt, druk dan op GPS, en vervolgens kun je gewoon zonder wifi/internetverbinding Google Maps openen. Het hebt je antwoord toch al? Enkele alternatieven zijn: Navfree MapDroyd AndNav Bewerkt: 24 maart 2012 door woody268 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 (bewerkt) Andriod mobiel's hebben GPS, als je meldingen naar beneden haalt, druk dan op GPS, en vervolgens kun je gewoon zonder wifi/internetverbinding Google Maps openen. Het was blijkbaar al laat..Zal het even proberen! Edit: Maps blijft maar laden en laden..Wifi en andere intershizzle(3G ed) zijn uitegeschakeld. Bewerkt: 24 maart 2012 door MegaPilot Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 (bewerkt) Ik heb geen ervaring met android maar >dit< lijkt wel een goede tutorial. (don't blame me if it doesn't work) Bewerkt: 24 maart 2012 door woody268 Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Gast, google maps werkt via het internet hea. Daarom blijft die oneindig laden wanneer je deze hebt uit gezet. Wat jij zoekt zijn kaarten die je al gedownload hebt, en welke je kan raadplegen om te zien waar je bent met GPS. Google Maps werkt alleen wanneer je ook verbinding met het internet hebt. Overigens durf ik ook niet te zeggen of jouw GPS wel of niet werkt wanneer je je internet uit zet. Op onze Ipad doet de GPS het wel altijd, maar op sommige telefoons weer niet volgens mij.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Gast, google maps werkt via het internet hea. Daarom blijft die oneindig laden wanneer je deze hebt uit gezet. Wat jij zoekt zijn kaarten die je al gedownload hebt, en welke je kan raadplegen om te zien waar je bent met GPS. Google Maps werkt alleen wanneer je ook verbinding met het internet hebt. Overigens durf ik ook niet te zeggen of jouw GPS wel of niet werkt wanneer je je internet uit zet. Op onze Ipad doet de GPS het wel altijd, maar op sommige telefoons weer niet volgens mij.. Gast, ik volg alleen maar het advies hiero.. Zal even die tutorial proberen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 Maar je kon toch echt zelf wel bedenken dat Google Maps via het internet ging. En die tutorial die Woody heeft geplaatst heeft hij echt niet speciaal voor jou getypt, die heeft hij gewoon opgezocht. Nu graag één goede reden waarom jij daar niet tot in staat was... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2012 Maar je kon toch echt zelf wel bedenken dat Google Maps via het internet ging. En die tutorial die Woody heeft geplaatst heeft hij echt niet speciaal voor jou getypt, die heeft hij gewoon opgezocht. Nu graag één goede reden waarom jij daar niet tot in staat was... Omdat de zogenaamde gratis gpsen die ik hier voorheen had altijd Wifi/3G nodig hadden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 maart 2012 Rapport Geplaatst: 29 maart 2012 Geen reden om het nog niet op te zoeken , was ook geen antwoord op mn vraag maar ik laat het erbij. Je zoekt dus naar ofline maps, nu heb ik geen flouw benul hoe die android market werkt maar zoek daar eens op? Of kijk anders bij de categorie navigatie.. Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 Er is geen gps die offline werkt buiten Google Maps, maar Google Maps toont je de wegbeschrijving maar niet in realtime, dus als je 1 km verder loopt, zal de kaart op je gsm ongewijzigd blijven. In mijn Xperia Mini pro zat standaard een gps, hiervoor heb je gps-satelieten nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.