Jump to content

Budget Gaming PC [€600,-]


>$bram$<

Recommended Posts

Oke het is vrij simpel ik zoek een budget gaming PC voor rond de €600,-. Graag eentje die al in elkaar zit, zolang ik hem niet in elkaar hoef te zetten. Ik wil games zoals Battlefield 3 en Arma II op goede graphics kunnen spelen, dus geen ghetto graphics. Verder moet je niet met vaktermen zoals overclocken mij bestoken, ik weet niet wat dat is, en ik wil dat mijn PC zichzelf niet opblaast en ik er ook geen ei op kan bakken.

Bij voorbaat dank!

Budget: €600,- of iets daarboven

Doel: Gamen

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Zolang hij niet ontploft is het goed

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In elkaar zetten door bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: Wat is overklokken? Zolang hij maar niet ontploft en ik er geen ei op kan bakken.

Bewerkt: door >$bram$<
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijstje maakt het voor iedereen handig:

Budget:

Doel:

Desktop of laptop:

Merk pc of samengesteld

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?:

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie nou echt serieus?

Hij vraagt voor een setup en jullie liggen te kutten over iets wat er gewoon niks mee te doen heeft :cab:

Enne Bram, ik denk dat je het beste kunt gaan voor een AMD-ATI setje, die geven voor je geld het meeste performance(vooral met een lager budget).

Ik had toenstraks een (denk ik) een leuke setup maar toen zag ik dat de hardeschijven nog grafduur waren, toen ben ik ermee gekapt(anders zat ik al rond de 700euro).

Heb je nog een hdd liggen of iemand die er eentje kwijt moet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je echt goede graphics wilt hebben, en een game als Battlefield hoog en soepel wilt hebben draaien, moet je toch wel wat meer uit geven dan 600. Bij Alternate heb je een goede gaming PC met een i5(Je hebt drie processoren van Intel die i hebben, i3, i5 en i7. Daarbij is de i7 het meest krachtig, en i3 de minst krachtige, maar toch nog erg goed). Een i3 is wel goed voor een gaming PC, maar ik zou toch gaan voor een i5, wil je lekker gamen. Voor €800 heb je een computer met een i5, 8gb ram(Meer dan genoeg), 1GB AMD Radeon HD6770(Goed genoeg), en 2 TB aan schijfruimte. Wil je nog een paar jaartjes vooruit? Dan zal ik toch voor de Alternate Pluto P200 van 800 gaan. Dan kun je nog wat langer genieten van je PC.

Dit is nog de link naar de Pluto P200: http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Pluto_P200/615161/?tn=BUILDERS

Misschien zijn er nog anderen die ervaring hebben met goedkopere systemen van Alternate, maar daar moeten we dan op wachten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt goede graphics wilt hebben, en een game als Battlefield hoog en soepel wilt hebben draaien, moet je toch wel wat meer uit geven dan 600. Bij Alternate heb je een goede gaming PC met een i5(Je hebt drie processoren van Intel die i hebben, i3, i5 en i7. Daarbij is de i7 het meest krachtig, en i3 de minst krachtige, maar toch nog erg goed). Een i3 is wel goed voor een gaming PC, maar ik zou toch gaan voor een i5, wil je lekker gamen. Voor €800 heb je een computer met een i5, 8gb ram(Meer dan genoeg), 1GB AMD Radeon HD6770(Goed genoeg), en 2 TB aan schijfruimte. Wil je nog een paar jaartjes vooruit? Dan zal ik toch voor de Alternate Pluto P200 van 800 gaan. Dan kun je nog wat langer genieten van je PC.

Dit is nog de link naar de Pluto P200: http://www.alternate...61/?tn=BUILDERS

Misschien zijn er nog anderen die ervaring hebben met goedkopere systemen van Alternate, maar daar moeten we dan op wachten. ;)

AMD komt veel goedkoper uit dan Intel, samenstellen bij Alternate komt nog steeds goedkoper uit dan systemen van Alternate zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...