MaxVito Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 Hoi, Sinds 1 week kan ik niet meer connecten met een online gamesessie. Er staat steeds Disconnected by gamesessie. Iemand enig idee? Mvg, Max Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 (bewerkt) welke console gebruik je, en staan de juiste poorten wel open. meestal krijg je deze melding als je nat-type niet open is. Bewerkt: 26 maart 2012 door GTAnerd 007 Reageren
MaxVito Geplaatst: 26 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 (bewerkt) Ik speel het op de PC. Ik heb nooit een poort open gezet voor GTA EFLC en toen kon ik het wel spelen. Hoe zet ik deze poort open? Mvg, Max Niemand? Bewerkt: 28 maart 2012 door MaxVito Reageren
Fezz Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 GTANerd, je hoeft geen poorten open te hebben als je online op iemand ander zijn server wil spelen, dit hoeft alleen als je zelf een server wilt, en volgens mij hoeft het dan zelfs niet en kiest het spel een open poort uit. Druk eens op "Home" en ga naar rechts naar Instellingen. Ga dan naar Netwerk en kijk of je Nat type Open, Moderate of Strict is. Moderate zou oké moeten zijn. Kijk ook eens of je UpNp aan hebt staan. Zo niet, probeer het eens aan te zetten in je router (gebruik google) Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2012 (bewerkt) UpNp staat aan. Maar bij netwerkinstelling in-game staat er niet beschikbaar Nat-Type: Strict. Wat moet ik doen Bewerkt: 24 april 2012 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.