Jump to content

Samsung UE46D5000


BiglifeRPG

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een Samsung Samsung UE46D5000 FULL HD 1920x1080p LED TV.

En ik wil mijn Xbox 360 screen opnemen. Dus ik heb een USB erin geplugd. (FAT32 Geformateerd) En op de record knop gedrukt en er gebeurd niks... De TV pakt de USB verder gewoon wel.

Weet iemand hoe ik alsnog mijn Xbox 360 screen kan opnemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een USB Capture Device werkt over het algemeen via een SD signaal. Dat houd in dat je je 360 met bijgeleverde AV kabel moet verbinden, en niet met een HDMI kabel.

De Roxio Game Capture werkt via Component (tot 1080i meen ik gaat dat). Van een USB stick rechtstreeks in je TV pluggen om op te nemen heb ik nog nooit gehoord. (Als je dat bedoelt..)

Lijkt me verder wel handig als je wat meer info geeft. Welk Capture Device heb je bijvoorbeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Je TV kan geen HDMI signaal opnemen. Dit is beveiligd en meestal ook niet het doel van een TV. Mocht je een kaart in je computer willen steken of er aan willen hangen kan je beter naar de professionele hardware van Black Magic kijken. Is misschien een paar tientjes duurder maar dan heb je ook apparatuur wat in full HD en zonder ruis kan opnemen: http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/

Na opnemen van Playstation 3 in 720p, nabewerking en enige compressie krijg je uiteindelijk dit resultaat:

Filmpje van L.A. Noire vanaf vandaag in de winkel! nieuwsbericht

Mocht je nog vragen hebben over deze kaart dan hoor ik het graag. Mijn ervaring met consumentenhardware is toch dat deze wat slechtere kwaliteit software/hardware levert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...