lokan Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2012 hallo als ik aan het spelen ben met samp em ik doe dan derby met verschillende maps van die clan en ik speel en dan ff en dan geeft hij een foutmelding als ik gas geeft. Ik speelde dit gister ook en toen gebeurde er niks en nou wel ik weet niks wat ik verkeerd doe wand dit vind ik niet leuk heeft iemand een idee waarom hij vast loopt :? :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2012 Gebeurt dit op elke server? Al geprobeerd te herinstalleren? Heb je mods? Extra informatie die nuttig zou kunnen zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lokan Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2012 Gebeurt dit op elke server? Al geprobeerd te herinstalleren? Heb je mods? Extra informatie die nuttig zou kunnen zijn? ja elke server en opnieuw instaleeren helpt ook niet en hebt geen mods sorry voor late reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2012 Dan mist er alsnog de 'extra informatie'. Bijvoorbeeld: Heb je GTA San Andreas illegaal gedownload? Voldoet je PC aan de systeemeisen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.