Mustang_GTS Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2012 Ik Zoek Scripter en mapper voor mijn trucking server ze moeten wel voor free werken maar in ruil word je co-owner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2012 Dan wens ik je heel veel succes. Waarom zou iemand zijn tijd stoppen in het maken van jouw server? Die persoon zou dan beter zelf een server opstarten en de volledige controle hebben over alles. Co-owner/admin/vip is geen fatsoenlijke beloning. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2012 (bewerkt) Dan wens ik je heel veel succes. Waarom zou iemand zijn tijd stoppen in het maken van jouw server? Die persoon zou dan beter zelf een server opstarten en de volledige controle hebben over alles. Co-owner/admin/vip is geen fatsoenlijke beloning. Prachtig Bewerkt: 27 maart 2012 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.