Jump to content

The Godfather

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He!

Heb The Godfather maar weer eens uit de kast gehaald en ben inmiddels Don geworden. Nu moet ik alleen nog twee executiestijlen uitvoeren om Don of NYC te worden. Echter heb ik al alle rivaliserende families geëlimineerd, en ik kan die executiestijlen alleen op vijanden uitvoeren. Ik kan dus (bijna) geen vijanden meer vinden, en als ik er één zie wordt ie gelijk afgeknald door een Corleone member. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Als ik me goed herinner kan je de executiestijlen niet voltooien door ze op politieagenten uit te voeren. Enkel deze op 'gangsters zijn geldig. Ik heb even gegoogeld en ik heb dit gevonden:

Q: I've already become Don (or Don of NYC). I've already taken over all

businesses, warehouses and hubs, and destroyed all family compounds. There are

no more gangsters for me to kill. How to I get the last remaining execution

styles I'm missing?

A: Even if you've taken over all of New York, you should still be able to find

gangsters in a few places. Small gangs often hang out down by the train tracks

(Hell's Kitchen) and in the adjoining tunnels. Also, if you see crates with

yellow chevrons pointing towards them, gangsters are often nearby.

Additionally, if you purchase items from a black market dealer at night

(especially the gun upgrade dealers), you run the risk of being assaulted by a

gangster ambush. All of these can provide you with some extra subjects for you

to use. However, some of the execution styles may still be very difficult to

do, as you'd need to get a gangster near, say, an oven. While I haven't

confirmed it completely, I know that you can get some (perhaps all) of the

execution styles to count by using them on bank security guards. This is simply

another alternative that you can try if you have no more gangsters to "use."

bron: Klik

Ik zie dat BoerDave toch gelijk zou kunnen hebben over de politieagenten in de bank, het is dus het proberen waard. Desondanks hoop ik dat deze uitleg je kan verder helpen. Veel succes.

Geplaatst:

De makkelijkste manier om dit als nog te doen is door als eerst naar een rustig gebied te gaan, waar geen corleones rondhangen. Ga bijvoorbeeld naar een industrie gebied ergens afgelegen of naar een wijk toe waar haast geen winkels en pakhuizen zijn. Blijf op die lokatie net zo lang mensen uit hun auto trekken tot dat je een maffia member in een auto treft, dit kan eventjes duren soms. Maar meestal heb je er binnen een paar minuten wel eentje te pakken, op deze manier kun je de laatste executiestylen uitvoeren. Werkt prima, alleen als je bijvoorbeeld iemand door een raam heen moet gooien als laatste executiestyle is dit wat lastiger. Maar ook dat moet uiteindelijk wel lukken, je komt er wel. Eventjes door bijten, veel succes gewenst!

Geplaatst:

Bedankt guys, ik zal het eens uitproberen. Jullie horen het nog wel. :)

De makkelijkste manier om dit als nog te doen is door als eerst naar een rustig gebied te gaan, waar geen corleones rondhangen. Ga bijvoorbeeld naar een industrie gebied ergens afgelegen of naar een wijk toe waar haast geen winkels en pakhuizen zijn. Blijf op die lokatie net zo lang mensen uit hun auto trekken tot dat je een maffia member in een auto treft, dit kan eventjes duren soms. Maar meestal heb je er binnen een paar minuten wel eentje te pakken, op deze manier kun je de laatste executiestylen uitvoeren. Werkt prima, alleen als je bijvoorbeeld iemand door een raam heen moet gooien als laatste executiestyle is dit wat lastiger. Maar ook dat moet uiteindelijk wel lukken, je komt er wel. Eventjes door bijten, veel succes gewenst!

Deze moet ik nou net nog als laatst doen. :-( Iemand tips? (Sorry voor de dubbelpost btw)

Edit: De bewakers van de bank hielpen niet.

>>> Door Svenie: Dubbelpost even samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Als het goed is rijden er nog wel vrachtwagens rond die je kan aanvallen. Als je lang genoeg op zo een truck schiet dan stappen er uiteindelijk wel een paar gangsters uit. Probeer om ze je te laten volgen naar een winkeltje en gooi ze vervolgens door een raam.

Geplaatst:

Dat probeer ik nou de hele tijd maar hij wordt telkens weer afgeknald door Corleone members.

Geplaatst:

Ik heb al een hele tijd geen The Godfather meer gespeeld maar zijn er niet toevallig plaatsen met een raam waar geen Corleone gangsters zitten zoals bij het spoor in de buurt?

Geplaatst:

Het is vandaag dan uiteindelijk gelukt. Heb eerst een aantal Corleone members moeten doden, zodat ze er niet bij konden komen. Dat is niet erg, want na een tijdje spawnen ze weer terug. Vervolgens een aantal auto's gestolen en uit één van die auto's kwam een vijand die ik naar binnen lokte. Executie uitgevoerd en geslaagd! Ben nu Don of NYC. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...