Jump to content

Hoeveel kost verschepen bij JINX?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

Ik wil graag zo'n cool steve hoofd kopen bij jinx Klik, nou was mijn vraag wat ik er bij moet betalen voor verscheping douanekosten ect.

Of zijn er nog andere webshops die dit ook verkopen maar gewoon in Europa zitten?

Ik wil ook graag een shirt kopen dus, wat gaat dit naast de reguliere prijs kosten?

Mvg.

xoex23

Ik heb het hier maar gepost omdat ik niet zou weten waar ik het anders zou moeten posten...

Geplaatst:

Volgens de FAQ zijn de verschepingskosten afhankelijk van het aantal producten dat je besteld, waar je vandaan komt en hoe snel je het wilt hebben. Er is maar een manier om daar achter te komen dus, door een account te maken en de gewenste producten in het winkelmandje te gooien. Dan zie je vanzelf hoe veel de verzending je gaat kosten.

Verder loop je altijd de kans dat jouw pakketje door de douane gecontroleerd wordt. Dit gebeurd overigens willekeurig. Dat houdt in dat men controleert of er geen illegale spullen in het pakketje zitten en of je invoerrechten/belasting moet betalen. Wanneer je onder de €22 zit, ben je vrijgesteld van zowel BTW als invoerrechten. Over producten tussen €22 en €150 betaal je enkel BTW, en over alles daar boven betaal je én BTW én invoerrechten.

Geplaatst:

Ik heb dat ooit eens opgezocht. Je moet in principe douane betalen voor alles wat geïmporteerd wordt uit een niet-EU land. In de praktijk wordt dit (in België althans) echter vaak afgedaan als "verwaarloosbaar" als de totale kosten van je pakket niet boven de €150 komen.

Edit: Te laat.

Geplaatst:

Geen idee waar precies de grens is , maar ik weet wel dat koerieren zoals de DHL al snel 50 euro vragen voor een pakketje van ong. 175 euro. Maar ik denk dat die 15 euro niet's extra kost.

Geplaatst:

Het hoofd is ongeveer 14,00 euro,Dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen verschepings kosten te betalen?

Geplaatst:

Als het goed is wel. Toch wel jammer dat als je iets wil kopen in bijvoorbeeld Amerika dat ze je al gouw invoerrechten vragen :N.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...