Jump to content

N.O.E.


Sanchezmoto

Recommended Posts

:$ geraak nu maar niet voorbij die N.O.E. , heb al de andere missies gedaan (zelfs zijmissies die niet hoefde) maar kga echt men PS2 toestel te koop zetten, alle spelletjes ook en me een PS3 aanschaffen.

Maar eerst moet die PS2 weg!!!

Link to comment
Delen op andere websites

:$ geraak nu maar niet voorbij die N.O.E. , heb al de andere missies gedaan (zelfs zijmissies die niet hoefde) maar kga echt men PS2 toestel te koop zetten, alle spelletjes ook en me een PS3 aanschaffen.

Maar eerst moet die PS2 weg!!!

Het beste is om over het water te gaan vliegen.

Zo heb je geen last van laden de bomen of hoogte verschil door de huizen.

Verder moet je zelf kijken hoe je het vliegen lekkerder vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Vlieg de route aan de westkust van San Fierro heen en terug als je moeite hebt met deze missie, dit is de route waar je de minste obstakels tegen komt en is dus zeker aan te raden. Houd wel rekening dat je 2 keer langer bezig bent met de missie als je het op deze manier doet, succes met de missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er al een N.O.E. topic, maar goed :puh:

Ik vlieg altijd langs de westkust van San Fierro, dan om Mount Chiliad heen, dan na de corona omdraaien en precies dezelfde route weer terug volgen. Dan weet je zeker dat je geen obstakels tegenkomt waarvoor je de lucht in moet en gezien wordt door de radar. Het vergt misschien wel wat oefening, maar op deze manier moet het zeker lukken :)

Succes in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

:? mja dank voor de hulp maar al die goede raad wist ik ervoor al, ik kijk meestal op you tube hoe de missie best wordt gedaan maar zelfs over water lukt me niet, zelfs als ik het water bijna kan aanraken krijg ik nog een melding dat ik te hoog zit :ch: 1 keer is het gelukt tot aan de corona en ik keer terug en meteen een raket op mij en gedaan :(

Of er een N.O.E. topic al was weet ik niet, want mij valt op dat heel veel topics en reacties vaak dateren van 2009-2010 :cab: we zijn nu 2012. hier is ook nooit iemand online ofzo :) en ook heb ik de indruk dat 90% met de pc wordt gespeeld? Dacht dat spelletjes populairder waren met PS ?

Nuja, ik ga het topch zowiezo verkopen, ik hoef niet meer uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hier minder activiteit is dan voorheen is waar, maar het spel is bijna 8 jaar oud en het wordt niet zo veel meer gespeeld als vroeger. Dan is het logisch dat er in dit forum veel minder bezoekers komen dan voorgaande jaren. Overigens zijn erg veel topics over N.O.E., wat je had kunnen weten door de zoekfunctie te gebruiken.

Probeer ook eens wat rustiger aan te doen. Als je je zo druk maakt dat iets niet lukt hoef je niet gelijk het spel te verkopen. Slaap er een nachtje over, en probeer de missie daarna nog is. De hydra's komen pas opdagen als je over de hoogtegrens komt met je vliegtuig, dus blijf laag vliegen. Zoals eerder werd genoemd is het beste om over het water te vliegen, zodat je geen obstakels zoals bomen krijgt.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hier minder activiteit is dan voorheen is waar, maar het spel is bijna 8 jaar oud en het wordt niet zo veel meer gespeeld als vroeger. Dan is het logisch dat er in dit forum veel minder bezoekers komen dan voorgaande jaren. Overigens zijn erg veel topics over N.O.E., wat je had kunnen weten door de zoekfunctie te gebruiken.

Probeer ook eens wat rustiger aan te doen. Als je je zo druk maakt dat iets niet lukt hoef je niet gelijk het spel te verkopen. Slaap er een nachtje over, en probeer de missie daarna nog is. De hydra's komen pas opdagen als je over de hoogtegrens komt met je vliegtuig, dus blijf laag vliegen. Zoals eerder werd genoemd is het beste om over het water te vliegen, zodat je geen obstakels zoals bomen krijgt.

Mja ik ga toch stoppen met PS2 :( ik sta heel ver achter op dat gebied, heb altijd maar 8 spelletjes gehad, niet meer. En nergens in de winkels kan je nog iets van PS2 vinden :(

maar ik vrees dat ik mijn ps2 niet verkocht raak? Weet niet, ik ga proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...