JFun-Productions Geplaatst: 28 maart 2012 Rapport Geplaatst: 28 maart 2012 Ik heb hier Nieuwe filmpjes van andere Gta Mod mappen die draaien op de Gta 4 Rockstar Advanced Game Engine, Gewoon leuk om te bekijken of wie weet zit er iets leuks tussen voor jouw... Belangrijk: Ik zal ook proberen om de filmpjes te verversen eens in de tijd, Als jij nou een nieuwe/betere filmpje heb plaats alleen de link in je bericht en zal ik het bekijken en als het me bevalt hierboven updaten Gta III : De mod. maker geeft aan dat hij bezig is met de mod.. dus daarom is alleen nog de map te zien, (Upload 25/03/2012) Gta Vice City : De map + Auto's en een Money System, (Upload 04/03/2012) Gta San Andreas : De map + Auto's, (Upload 28/03/2012) Reageren
Maarten11 Geplaatst: 29 maart 2012 Rapport Geplaatst: 29 maart 2012 Ziet er nice uit Mooi gedaan. Reageren
llllllllll Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 ik neem aan dat je dan nog wel de zelfde system specs nodig hetbt als die van gta 4? Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 15 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2012 ik neem aan dat je dan nog wel de zelfde system specs nodig hetbt als die van gta 4? Ja.. maar het spel zal er beter uitzien, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.