judoka27 Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 hallo allemaal, ik had een vraag : wat is LCPDFR , en waar voor is het eigenlijk? en wat kun je ermee doen? ,,heb zelf geen idee alvast bedankt Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke. Reageren
judoka27 Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke. en je hebt waarschijnlijk die ook voor brandweer en ambulance ? Reageren
Fezz Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke. en je hebt waarschijnlijk die ook voor brandweer en ambulance ? Die is er naar mijn weten niet. Ik heb het ooit wel eens een keer gezien, maar het zit er nu niet niet meer in. Je hebt ook de Police Pursuit mod, een soortgelijke mod van LCPDFR. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.