Jump to content

GTA IV & EFLC start niet.


Isic

Recommended Posts

Staat hier toch wel goed?

Ik heb GTA IV complete edition gekocht via Steam, gedownload en geinstaleerd. Maar als ik GTA IV start kan ik Social Club inloggen, en daarna krijg ik een error.

Deze error; SecuLauncher: failed to start application. [2000]

Ik kan wel dingen vinden die zouden oplossen maar die werken voor mij niet. Weet iemand hoe je het oplost?

Isic

Link to comment
Delen op andere websites

1. Navigeer naar Control Panel > Add or Remove Programs

2. Zoek naar Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable, en even belangerijker, die x64 of zoiets op 't einde zegt.

3. Oninstalleer alle Microsoft Visual C++ 2005 Redistributables

4. Navigeer naar je main GTA IV map en zoek de installers (meestal Program files > Steam > Steamapps >Common > Grand theft auto iv > installers)

5.Vind vcredist_x86.exe en installeer deze

6. Check in de Add or Remove Programs of deze correct geïnstalleerd is.

7. Probeer GTA IV op te starten met de Social Club Play button. (of gewoon opstarten, geen idee als je die Social Club Play niet meer hebt)

8. Als je een nieuwe error krijgt genaamd GTAIV FATAL ERROR: RMN40, ga dan door.

9. Als je de "GTAIV FATAL ERROR: RMN40" error krijgt, rechtermuisklik op LaunchGTAIV.exe en de GTAIV.exe in de main GTA IV map. Ga naar de Compatibility tab en zorg dat "Dit programma in compatibiliteitsmodus niet is aangevinkt bij beide.

10. Als je op dit punt een nieuwe error genaamd "GTAIV FATAL ERROR: WS10" krijgt, moet je het volgende doen.

11. Ga naar je Add/Delete Programs in je configuratiescherm en zoek naar "Microsoft Games for Windows Live Redistributable", als hij geïnstalleerd is, oninstalleer hem dan.

12. Navigeer dan naar "Program files > Steam > Steamapps >Common > Grand theft auto iv > installers >xliveredist.msi"

13. Hij zou het nu moeten doen. (deze tutorial komt uit de tijd van de Social Club Launcher, dus ik weet niet of het hetzelfde werkt.)

Succes ;)

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...