delete45 Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 Weet iemand een goede site waar ik het nieuws + recensies van games kan volgen? Heb al 'n beetje gegoogled, maar kon niet veel vinden. Site mag natuurlijk in 't engels zijn. Ik zoek ook zo'n zelfde site maar dan voor films. Tom >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Games Info & Chat.<<< Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 Weet iemand een goede site waar ik het nieuws + recensies van games kan volgen? Heb al 'n beetje gegoogled, maar kon niet veel vinden. Site mag natuurlijk in 't engels zijn. Ik zoek ook zo'n zelfde site maar dan voor films. Tom Er zijn zo veel. Ikzelf ben redacteur bij Gameliner. Verder heb je nog Insidegamer, gamersnet, N4G.com, Kotaku, en natuurlijk gewoon games.headliner.nl. Voor films kan je het beste bij filmtotaal.nl terecht. Reageren
delete45 Geplaatst: 31 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Tnx! Vond jou site er het best uit zien! M'n Complimenten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.