Nyltje Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 (bewerkt) Ik heb een heel irritant problee met Cod4 (Modern Warfare 1). Als ik gespeeld heb en ik sluit 'm af. Als ik 'm dan weer start zegt ie "ERROR" An error occurred while reading the stats data. Your stats have been reset. Dit dus: Ik heb al op internet gekeken en dat gedaan maar het helpt niet. Misschien dat jullie het weten? Alles is welkom dus als je via Google iets vind mag je het gewoon plaatsen misschien dat ik daar overheen gelezen heb, als het maar opgelost wordt. Want ik zou graag wel een Dragunov (lvl22) als sniper willen hebben en een ak-47 (lvl4) als normaal wapen en dus ook een class maken (lvl4) maar dat gaat niet als dit steeds gebeurd. Ik heb dit dus niet bij Singleplayer, alleen bij Multiplayer! Bewerkt: 31 maart 2012 door nyltje
BiglifeRPG Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Steam versie of illegale Aviara edition?
xoex23 Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Is ook mijn vraag, iligaal of legaal. Mocht je hem iligaal hebben, dan mogen we je niet helpen. Ik wil trouwens even opmerken dat je vaak met illegale gedownloade spellen vaak niet online kan.
Nyltje Geplaatst: 31 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Aviara dus sluit dan maar En ik kan online met al mn spellen zelfs deze alleen wordt het steeds gereset. Bij andere mensen wordt het niet gereset want ik zie mensen die al lvl70 en een paar keer geprestige zijn, of ze moeten 24/7 spelen >>> Door Svenie: Met alle plezier. <<<
xoex23 Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 (bewerkt) Oke, koop hem anders gewoon in de winkel. Zo duur is ie ook weer niet Linkje met online shops die hem aan bieden. En anders is ie volgens mij ook gewoon in de winkel te koop. En op marktplaats vind je volgens mij ook wel het een en ander. Bewerkt: 31 maart 2012 door xoex23
Recommended Posts