Jump to content

Tunnel of Death


Poepchineesje

Recommended Posts

Hallo,

Heeft iemand nog goede tips om de missie Tunnel of Death te halen? WikiGTA is geen optie, dat heb ik al heel vaak geprobeerd. Youtube ook niet, het is gewoon lastig om dat wanted level kwijt te raken, je kunt de pay'n'spray niet bezoeken

Alvast Bedankt,

Poepchineesje

>>> Door Guardian1980: Topictitel even verduidelijkt<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal is het zo dat als je bijna uit de tunnel bent je ook uit de zone bent dat de politie je zoekt. Als je op dat stuk wacht zul je zien dat de politie de tunnel inrijd via de andere kant en omdat ze jou niet kunnen zien kun je daar blijven wachten tot je wanted level weg is ;)

En anders gewoon blijven rondrijden, ik heb ook wel eens met die missie bijna 5 minuten rondgereden voor ik hem kwijt was

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je Kiki als vriendin hebt. Het is even investeren, maar na een paar keer daten kan ze een wanted level t/m 3 sterren verwijderen. Ideaal voor deze missie, maar ook voor bijvoorbeeld To Live and Die in Alderney.

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkste raak je de politie kwijt in noord Alderney, door zo nu en dan een recht stuk weg regelmatig af te wisselen met wat bochten. In het zuiden van Alderney zul je de politie moeilijker kunnen kwijt raken omdat de wegen daar een stuk breder zijn met minder bochten erin, dus probeer de politie in noord Alderney kwijt te raken. Maak de bochten met die gevangenisbus ook niet te laat, want als je gaat slippen verlies je weer snelheid. Hou de snelheid erin en wissel zo nu en dan af door bochten te pakken, daarna is de missie bijna afgelopen en hoef je alleen nog maar te rijden met Packie en dat mannetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkste raak je de politie kwijt in noord Alderney, door zo nu en dan een recht stuk weg regelmatig af te wisselen met wat bochten. In het zuiden van Alderney zul je de politie moeilijker kunnen kwijt raken omdat de wegen daar een stuk breder zijn met minder bochten erin, dus probeer de politie in noord Alderney kwijt te raken.

Dafuq? Jij bent zeker nog nooit in Acter Industrial Park geweest?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zorgen dat je date met Kiki. Je krijgt na 4 afspraakjes de mogelijkheid om Kiki te bellen om wantedlevel t/m 3 sterren te laten verwijderen.

Dit is geen cheat, maar een beloning zeg maar. Dit moet je doen als je net in de Policetruck gestapt bent. Dan kun je rustig rijden.

Ik heb het ook gebruikt bij "Tree leaf clover". Erg handig.

>>> Door Guardian1980: Een tip geven die al gegeven is, lekker slim.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Tip : Als je nou kiki even.... lol :puh:

De missie is erg leuk..

En als het nog steeds niet lukt dan :

1. rij ergens naar toe waar je snelheid ken maken.. om de heli op afstand te krijgen,

2. Rij naar de rand van de politiezoekgebied en begin daar steegjes te rijden

(dan weten ze minder snel waar je bent.. en geeft je meer tijd om een uitweg te zoeken.. helpt bij mij altijd)

De politie kan zich dom voordoen.. maar het systeem is erg slim :tu:

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...