Jump to content

Hulp gevraagd

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar problemen met mijn spel:

1. Savegame

Ik heb alle files geplaatst zoal in de GTA map waar het spel geïnstalleerd is xlive enz en ook de savegame in me documenten map maar het spel laad nog steeds niet de savegame. Doe ik wat verkeerd wat moet er totaal aan bestanden geplaatst worden om het werkend te krijgen.

2. Police Mod

Ik had een tijd geleden ook een police mod ergens vandaan gedownload met losse files niet zo'n installatie wizard want die werkt niet. Nu doet die mod het niet meer, kan iemand mij links geven waar ik deze mod kan downloaden want op google word ik echter niet wijzer.

Geplaatst:

Je savegames moeten niet naar mijn documenten maar in deze map

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan ga je naar de map savegames en dan ga je naar de map die begint met user_

En in die map zet je de savegame bestanden. Als je nog geen map hebt die begint met user_ moet je eerst een keer spelen en opslaan

Geplaatst:

Je savegames moeten niet naar mijn documenten maar in deze map

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan ga je naar de map savegames en dan ga je naar de map die begint met user_

En in die map zet je de savegame bestanden. Als je nog geen map hebt die begint met user_ moet je eerst een keer spelen en opslaan

Bedankt me savegame doet het nu!

Nu heb ik alleen nog hulp met het installeren van een police mod ik heb diverse versies van deze pagina geprobeerd maar niks doet het!

Geplaatst:

Hulp over modificaties kan je verkrijgen in het Modding forum, bij deze dus maar verplaatst.

Ik vind het trouwens vreemd dat je de savegame werkend kreeg door hem in die map te zetten, aangezien je savegames daar staan als je geen XLiveLess gebruikt. Ben je dus zeker dat je XLiveLess gebruikt?

Geplaatst:

Hulp over modificaties kan je verkrijgen in het Modding forum, bij deze dus maar verplaatst.

Ik vind het trouwens vreemd dat je de savegame werkend kreeg door hem in die map te zetten, aangezien je savegames daar staan als je geen XLiveLess gebruikt. Ben je dus zeker dat je XLiveLess gebruikt?

Ik vind het ook vreemd die plek maar het werkt wel ik heb in de hoofdmap van gta de Xlive.dll staan.

Maar kun jij me helpen met de police mod? Ik ben gister de hele dag bezig geweest om die police mod te laten werken maar het doet het gewoon niet.

Wat voor files moet ik plaatsen in de hoofdmap van gta?

Geplaatst:

Mijn excuus voor het dubbelposten, ik zou graag verder willen met GTA!

Ik vanalles geprobeerd ik heb 2 screenshots kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

Dit krijg ik in beeld als ik het spel wil opstarten:

post-105755-1333379661,73.png

Dit zijn mijn bestanden!

post-105755-1333379666,45.png

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ik geef je deze website Policemod.com deze site is van de makers van de police mod, Die website heb ik trouwens gevonden bij Bron Police Pursuit Mod 7.5d -> Author website

kijk hier voor de juiste Versie mod en jouw Gta 4

Ik kan me vergissen maar ik dacht ook ergens (tijdje terug alweer) gelezen te hebben dat oude savegames en mods niet altijd samen gaan...

Bewerkt: door J-Fun_P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...