judoka27 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 hallo allemaal , ik heb een vraag ,, ik weet zelf namelijk niet hoe het moet maar mijn vraag is, hoe kan ik mijn player laten veranderen bijvoorbeeld in een ambulance / politie uniform? hoe moet dit , weet zelf niet :S ? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Kan niet. Je kan alleen kleding krijgen via de shops. Of krijgen met missies. Of zoeken. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Dat kan doormidden van een simple native trainer. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Als je IV op een console speelt, lan je alleen de reguliere kleding dragen. Dat wil zeggen, de kleding die je dus bij de verschillende winkels in Liberty City kan kopen, alsmede de kleding die je gedurende het spel vrijspeelt. Meer daarover vind je hier. Als je het spel op de PC koopt, zijn er diverse modificaties om aan andere kleding te komen, zoals de hierboven genoemde simple native trainer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.