Kloep Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Heb weer Photoshop erbij gepakt, en dit is eruit gekomen. Before After Zonder tekst Met tekst Wat vinden jullie? Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 (bewerkt) Euhmm.. hoe het ze uitziet? Of nee.. oww wacht verdorie nu zie ik het haha Ik vind de wazige achtergrond erg goed met een gele gloed over het plaatje, het doet me een beetje denken aan een gamescreen zo.. Alleen raad ik aan om haar naam ietsjes te veranderen.. doe hem 1 maatje groter, En wat ik geleerd heb tijdens het leren over Blender 3D is dat je een naam beter een kleurrandje kan geven, het ziet er dan ietsjes luxer uit...( kijk bijv. eens boven in de pagina naar de naam GtaGames het is oranje met een zwart randje ) Ik zou zeggen geef de naam een klein geel/oranje randje omdat de achtergrond van de foto ook groen bevat, En plaats hem beneden daar is de achtergrond van het de foto iets donkerder.. dan knalt de naam er beter uit.. Hoop dat mijn krietiek oke was.. en ga zo door Bewerkt: 1 april 2012 door J-Fun_P Reageren
Kloep Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Bedankt voor je opmerkingen! De naam groter vind ik niks. Werk sowieso eigenlijk liever zonder tekst, vandaar dat ik ook een versie zonder geplaatst heb. De tekst bevat erg veel effecten, waardoor het lijkt alsof het geen rand bevat. Echter, dat bevat hij wel. Namelijk een Gradient, welke lijkt op de gradient die op de tekst zelf zit. Als ik er een andere lijn omheen gooi geeft dit geen mooi resultaat, heb ik geprobeerd. Vooral als ik hiervoor kleuren als oranje en geel voor gebruik, wordt de rand te duidelijk. De focus van deze afbeelding hoort wat mij betreft niet op de naam, maar op de persoon te liggen. Als je de tekst er te veel uit laat springen, zal de focus te veel naar de tekst gaan. Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Bedankt voor je opmerkingen! De naam groter vind ik niks. Werk sowieso eigenlijk liever zonder tekst, vandaar dat ik ook een versie zonder geplaatst heb. De tekst bevat erg veel effecten, waardoor het lijkt alsof het geen rand bevat. Echter, dat bevat hij wel. Namelijk een Gradient, welke lijkt op de gradient die op de tekst zelf zit. Als ik er een andere lijn omheen gooi geeft dit geen mooi resultaat, heb ik geprobeerd. Vooral als ik hiervoor kleuren als oranje en geel voor gebruik, wordt de rand te duidelijk. De focus van deze afbeelding hoort wat mij betreft niet op de naam, maar op de persoon te liggen. Als je de tekst er te veel uit laat springen, zal de focus te veel naar de tekst gaan. Oke ik begrijp nu ind. wat je precies voor ogen heb een het iedee om de naam beneden te plaatsen? Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 De tekst is nu een stukje naar beneden geplaatst. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Ik vind het apart dat haar armen onscherp zijn, terwijl de rest van het lichaam wel scherp is, nu is het net alsof ze er niet geheel bij horen. En ze komt wat te gelig over, net alsof ze ziek is Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Toen ik de achtergrond onscherp maakte, ben ik inderdaad wat te ver gegaan. Heb het nu aangepast. Ze is niet ziek hoor (tenminste, voor zover ik weet niet). Heb nu de originele kleur wat meer teruggehaald. Bedankt voor de tips. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 De kleuren zijn goed vol en warm gemaakt, ik ga voor de versie zonder tekst. De versie met tekst is niet mooi omdat de kleuren en vormgeving van de tekst alle aandacht naar zich toe trekt en zo afwijkt van de rest. Ik zou hier gewoon een normale witte tekst van maken zonder effecten, slechts met een opacity van 25%/75%. Of gewoon zoiets als je gedaan hebt met de rand, dat is ook ontzettend mooi! Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 De tekst is nu een stukje naar beneden geplaatst. Precies goed Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Ik vind dat je de focus heel erg goed op Vanessa hebt gezet, al leid de tekst wel een beetje af als ik naar die versie kijk. Guardian zei dat haar armen wat onscherp waren, maar ik vind dat juist wat toevoegen, je aandacht gaat gelijk naar Vanessa toe. Je hebt zo te zien goed gebruik gemaakt van adjustments, het contrast van de afbeelding ligt lekker in de ogen. De border past bij dit design perfect, ook daar heb ik verder niks over te zeggen. Is dit design trouwens meer als photomanip bedoelt trouwens, of echt als ''kunst design''? Als photomanip vind ik hem namelijk erg goed gelukt, maar als echt design moeten er toch wat leuke effectjes tussen. Ik denk dat smudge prima zou passen bij deze stock. Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Bierbuikje, denk dat ik dat niet meer ga doen en gewoon de versie zonder tekst gebruik verder. Gta Ripper, de onscherpte van de armen klopte wel. Dit was redelijk veel, en leidde wel wat af. Het is meer bedoeld als Photomanip, voor een echt design oogt het inderdaad wat saai. Bedankt voor de reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.