TekaLoca Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Hallo, ik kamp al sinds de aankoop van mijn GSM met een probleem. Ik kan alleen op internet gaan via WiFi, terwijl ik gewoon 10MB internetdinges krijg per maand van Proximus. Ik heb al wat gezocht via Google naar een oplossing maar nergens vind ik een duidelijke oplossing. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit perfect kan activeren? Thanks! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Welke GSM heb je? Ik gok een Galaxy S. Draadloze en netwerkinstellingen > Mobiele Netwerken > Gegevenstoegang aan.. Weet niet of dat op jouw telefoon ook zo is maar op mijn SE Xperia Play krijg ik zo 3G verbinding aan. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Op mijn Galaxy S 2 gaat het als volgt: Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken -> Pakketgegevens gebruiken aanvinken. Let er wel op dat je de WiFi uit moet zetten, anders springt hij bij mij automatisch op de WiFi. Reageren
Fezz Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Op de Galaxy Ace gaat het ook Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken -> Pakketgegevens gebruiken aanvinken. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Bedankt jongens. De pakketgegevens-instelling staat aan maar ik krijg nog steeds geen internet. Als ik via de Google Search-widget bijvoorbeeld simpel YouTube zoek krijg ik het Android-robotje met de tekst: "Webpagina niet beschikbaar. Suggesties: - Controleer of uw apparaat een signaal en gegevensverbinding heeft. - Laad deze webpagina later opnieuw. en - Bekijk een exemplaar van de webpagina in het cachegeheugen van Google. Hetzelfde probleem dat ik altijd al had dus... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Je hebt een abonnement neem ik aan, kijk eens in je papieren, meestal krijg je dan ook de gegevens die je moet invullen voor verbinding met 3G. Sommige providers hebben dit automatisch maar nog niet alle denk ik, anders effe naar je provider bellen ervoor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 (bewerkt) 't Is geen abbonnement. Ik herlaad mijn SIM-kaart per maand met €15, dan krijg je 10.000 gratis SMS'jes en 10MB "Internet on GSM" heet dat. Met mijn vorige GSM, als WiFi niet aanstond kon ik gewoon connecten met internet zonder problemen... Met dezelfde provider wel te verstaan Bewerkt: 3 april 2012 door TekaLoca Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 't Is geen abbonnement. Ik herlaad mijn SIM-kaart per maand met €15, dan krijg je 10.000 gratis SMS'jes en 10MB "Internet on GSM" heet dat. Met mijn vorige GSM, als WiFi niet aanstond kon ik gewoon connecten met internet zonder problemen... Met dezelfde provider wel te verstaan Ah ok, dan zou ik als ik jou was dan je provider bellen met je probleem, het lijkt er dan op dat je bepaalde gegevens mist waardoor je niet kan verbinden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Ga ik z.s.m. doen, bedankt voor de hulp! Indien er nog iemand eventuele tips heeft mag je dat nogsteeds posten Zodra mijn probleem opgelost is zal ik het ook in dit topic nog vermelden Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Wat je ook kunt doen is de 'Blokkeer' knop ingedrukt houden, via daar kun je de telefoon op vliegtuigstand zetten, uitzetten, 3G aanzetten etc. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2012 Met dat kan ik stille stand aanzetten, Dataverbindingsstand, vliegtuigstand en uitschakelen. Ik vermoed dat Dataverbindingsstand hetgeen is wat je bedoeld? Zo ja, dat staat al aan... Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 Had ik ook vaak last van , het bleek dus dat mijn telefoon alles deed via 2G , als het goed is kun je dit hetzelfde oplossen als mij: Instellingen > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > Alleen WCMDA. Ik hoop dat het hierna opgelost is Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2012 (bewerkt) Nog steeds niet.. Ik kan ondertussen weer connecten met WiFi hier bij m'n moeder dus ik ga niet meer zo zoeken naar een oplossing hiervoor. Wel zou ik het graag tegen augustus (lol) gefixt krijgen dus topic mag nog steeds openblijven... Bewerkt: 5 april 2012 door TekaLoca Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 april 2012 Rapport Geplaatst: 8 april 2012 Voor je er overigens intensief gebruik gaat van gaat maken, let wel erop dat 10mb bar weinig is en je in zeer beperkte maten kan whatsappen alleen! Ook zal ik geen foto's of video's binnen gaan halen via het 3G netwerk aangezien je dan bij 5 foto's en 2 filmpjes al over je 10 mb heen zit. Ik heb mn mobiel (iphone 4s) nu 4 maanden en heb met whatsapp alleen al 45 MB verstuurd en 80 MB binnen gehaald. Dit komt dus al ruim boven de 10 uit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.