Jump to content

LIVE werkt niet meer


Sopfre

Recommended Posts

Help me alsjeblieft,

Ik heb een paar bestanden verwijderd perongeluk uit mijn Rockstar Games/EFLC map, ik heb de meeste kunnen terugzetten via de prullenbak, maar als ik nu m'n spel opstart dan start mijn LIVE niet op als ik op home druk, waardoor al mijn missies die ik opgeslagen heb weg zijn!

HELP ME ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een bump na 7 minuten is nergens voor nodig, daardoor gaan mensen echt niet sneller reageren, integendeel. ;) Daarnaast zal je ook sneller geholpen worden als de topictitel iets met het onderwerp van het topic te maken heeft, en niet allemaal in de drukletters is. Ik zal het deze keer voor jou aanpassen.

Je savegames zijn waarschijnlijk niet verloren, deze staan nog op deze C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_.... Waarbij <user> uiteraard jouw gebruikersnaam is en ... staat voor een lange reeks van cijfers en letters.

Waarschijnlijk zal een herinstallatie van GTA IV alles voor je oplossen, maar zie dat je tijdens de deïnstallatie je savegames niet verwijderd! Voor de veiligheid raad ik je aan om de map met savegames dus even te kopiëren naar een tijdelijke locatie.

Link to comment
Delen op andere websites

opnieuw installeren, waarom heb je eigenlijk een paar bestanden verwijderd

Had me cd kwijt van het spel, had zo'n cd crack gedownload en wou die terug verwijderen aangezien ik cd terug had, en waarschijnlijk te veel verwijderd :(

Een bump na 7 minuten is nergens voor nodig, daardoor gaan mensen echt niet sneller reageren, integendeel. ;) Daarnaast zal je ook sneller geholpen worden als de topictitel iets met het onderwerp van het topic te maken heeft, en niet allemaal in de drukletters is. Ik zal het deze keer voor jou aanpassen.

Je savegames zijn waarschijnlijk niet verloren, deze staan nog op deze C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_.... Waarbij <user> uiteraard jouw gebruikersnaam is en ... staat voor een lange reeks van cijfers en letters.

Waarschijnlijk zal een herinstallatie van GTA IV alles voor je oplossen, maar zie dat je tijdens de deïnstallatie je savegames niet verwijderd! Voor de veiligheid raad ik je aan om de map met savegames dus even te kopiëren naar een tijdelijke locatie.

Ok maar ehh, kan je niet gewoon alle bestanden van live naar me sturen en dan zal ik ze wel goed zetten?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...