Jump to content

Te weinig schijfruimte


moechy

Recommended Posts

Omdat ik ze zie zitten :puh:.

Snuggere harry's hebben je pc gebouwd :clown:

Dan kun je alsnog twee dingen doen, je tweede grote schijf een extra partitie maken met meer GB en Windows opnieuw installeren.

Of een extra schijf erbij stoppen en daarop Windows installeren, zou voor minimaal 40-120gb gaan, ik gebruik zelf meestal voor Windows 80-100GB maar ik installeer belangrijke/grote programma's/games op een andere schijf maar dit zou gemiddeld zeker voldoende zijn.

Mocht je nog afvragen of je IDE of S-ata hebt, kun je twee dingen doen, Aida 64 downloaden en je moederbord nummer opzoeken en opzoeken via google welke aansluitingen erop zitten.

Of je PC openen en naar je hardeschijven kijken welke aansluitingen ze hebben, hebben ze een brede platte kabel met een stekker met allemaal gaatjes erin, heb je IDE.

S-ata zie je aan beide kabels omdat die sleuven hebben en geen gaatjes en beide kabels zijn smal en plat, meestal ook rood, tevens staat er op de stekker ook Serial Ata of iets in die trend.

Als je weet welke je hebt, kun je op zoek gaan naar een nieuwe schijf, grootte moet je zelf weten, maar zou zeker voor 7200rpm gaan en niet voor 5400, prijsverschil is minimaal en 7200 loopt net iets beter imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...