Wooods Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Zoals gezegd heb ik bij sommige filmpjes op youtube of andere instanties dubbel of 3dubbel beeld en bovenaan een groene balk. Heb Flash al meerdere keren geïn,-en destalleerd. MEt Chrome werkt dit niet helemaal perfect en als ik hem dan heb gedeïnstalleerd doen sommige het nog wel maar de fimpjes met groene balk zijn 'niet beschikbaar'. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 (bewerkt) Zijn je videokaart drivers up-to-date ? EDIT: Had even gegoogled, kwam dit tegen: 1) Right click on youtube video. 2) Click Settings 2) I get these tabs: Display, Privacy, Local Storage, Microphone and Camera. 3) Under Display, I UNCHECKED the 'Enable hardware acceleration' tickbox. 4) Refeshed and works fine now. Bewerkt: 6 april 2012 door Shotyoudie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem, maar dan nog extremer: bij mij ziet het hele YouTube beeld groen. Ik heb echter nog niet naar een oplossing gezocht, dus mocht je er één vinden dan zou dit super zijn. ^^ Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Probeer eens met je rechtermuisknop te klikken op het filmpje en kies dan voor 'instellingen' en dan de 'hardware versnelling' in of uit te schakelen. Dit wil nog wel eens helpen bij groen beeld, maar waar het precies aan ligt weet ik ook niet. Bij mij staat 'ie aangevinkt, en als ik hem uitvink heb ik groen beeld. Reageren
Wooods Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Thnx. Gek genoeg heb ik er nu weer geen last van. Tenminste, nu nog. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Ik heb er net terug last van gehad en de hardware versnelling proberen aan- en afvinken, maar het hielp niet. Edit: het lijkt wel te werken als je de pagina daarna ververst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.