Robienske Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Plaats hier allemaal dingen die je zelf getekend hebt op papier. Ik heb dit getekend bij mijn oma toen ik me verveeld, ik vond het best geslaagd en hem opgeslaan, en gekleurd in Photoshop. Bewerkt: 2 juli 2007 door Robienske Reageren
PuffDawg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 niet slecht ik ga dat ook eens proberen, zien wat er van komt Reageren
Gino Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ik ben ook met een bezig ik edit hem wel als ik klaar ben Reageren
Robienske Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ok, nog ff eent tip: pruts wat met de helderheid en contrast zodat je tekening duidelijker wordt(ctrl+shit+u) als je tekening een klein blauw tintje krijgt. Zet de layer met je tekening boven een andere layer. Zet de layer van je tekening op multiply. Nu kan je kleuren op je onderste layer. EDIT: Met 'shit' bedoel ik 'shift' hé :lol: Bewerkt: 9 juli 2005 door Robienske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.