multigta Geplaatst: 7 april 2012 Rapport Geplaatst: 7 april 2012 Hallo! Ik heb een mooie Opel Astra (Klik) gevonden, maar ik weet niet hoe ik hem moet installeren, er zitten namelijk bestandjes bij waarvan ik weet dat ze niet in GTA San Andreas zitten. die bestandjes heten meriv.dff en meriv.txd. Je kunt bijvoorbeeld sultan.dff en sultan.txd wel vervangen door een mod, maar Meriv.txd en meriv.dff zitten niet in GTA San Andreas. Hoe kan ik die dan installeren? Alvast bedankt! Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 7 april 2012 Rapport Geplaatst: 7 april 2012 je hebt van die automatische voertuig installatie programma's probeer deze is, hij installeert bijna alle mods voor gta san andreas, heel handig dus Reageren
multigta Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2012 sami had ik al, maar dat helpt niet, omdat die alleen maar auto's vervangt door mods. andere oplossingen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.