Jump to content

Mods hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb gisteren een mod toegevoegd aan IV maar ik zie m nergens staan of rijden in heel de stad niet :/

Heb m toegevoegd met sparkiv.

Heb de zoekfunctie en google al gebruikt maar niet veel.

Wat kan ik fout gedaan hebben?

Bvd

>>> Door Guardian1980: Even verplaatst naar de moddingsectie.<<<

Geplaatst:

Ik zal de ballen verstand hebben van IV modden, maar misschien is er iets met gegaan met de Spawncodes van het voertuig.

Welk voertuig heb je vervangen, en welke mod heb je gebruikt?

Geplaatst:

Ik zal de ballen verstand hebben van IV modden, maar misschien is er iets met gegaan met de Spawncodes van het voertuig.

Welk voertuig heb je vervangen, en welke mod heb je gebruikt?

Nee geen vervangen.

De mod is een volvo s60R

Geplaatst:

Je hebt geen van de bestaande voertuigen vervangen dus.

Dan denk ik dat je de Spawn-scripts van het voertuig nog moet invullen, (bijv: (Northwood, patriot,pinnacle,landstalker,jouw mod)

Allleen zou ik me god niet weten waar je dat kan doen..

Geplaatst:

Dan denk ik dat je de Spawn-scripts van het voertuig nog moet invullen, (bijv: (Northwood, patriot,pinnacle,landstalker,jouw mod)

Maar hoe moet ik een standaard voertuig dan laten vervangen?

Geplaatst:

Weet iemand het?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo, ik heb een probleem: Als ik zeg maar een mod installeer met vehicle installer voor GTA IV EFCL, maar als ik TBAGT of TLAD kies tijdens het spelen en dan doet die het wel bij het intro, maar voordat ik echt aan de slag kan met het spel dan valt die uit. Eerst ging het wel goed maar nu niet meer. Weet iemand hoe dit kan? Zo niet dan meld ik het wel aan Rockstar Games.

Geplaatst:

Weet iemand het?

Ik snap je verhaal niet helemaal, je zegt dat je hem niet vervangen hebt maar erin hebt gezet als ik het goed begrijp? Het is juist de bedoeling dat je hem vervangt.

Heb je wel eerst de originele auto ge-export en daarna ge-import voor de nieuwe auto?

Hallo, ik heb een probleem: Als ik zeg maar een mod installeer met vehicle installer voor GTA IV EFCL, maar als ik TBAGT of TLAD kies tijdens het spelen en dan doet die het wel bij het intro, maar voordat ik echt aan de slag kan met het spel dan valt die uit. Eerst ging het wel goed maar nu niet meer. Weet iemand hoe dit kan? Zo niet dan meld ik het wel aan Rockstar Games.

Dit heeft denk ik te maken dat het voertuig je EFLC laat crashen, wat je kan doen is hem proberen eruit te halen en misschien een andere er voor in de plaats doen ;).

P.s. gebruik in het vervolg even je bewerk knop ;)

Geplaatst:

Weet iemand het?

Ik snap je verhaal niet helemaal, je zegt dat je hem niet vervangen hebt maar erin hebt gezet als ik het goed begrijp? Het is juist de bedoeling dat je hem vervangt.

Heb je wel eerst de originele auto ge-export en daarna ge-import voor de nieuwe auto?

Dit heeft denk ik te maken dat het voertuig je EFLC laat crashen, wat je kan doen is hem proberen eruit te halen en misschien een andere er voor in de plaats doen ;).

P.s. gebruik in het vervolg even je bewerk knop ;)

Sorry voor het foutje, als ik het mod zeg maar 'resored' Dan doet dat ook, dan moet ik het helemaal opnieuw installeren (opnieuw). Maar bij het NYPD eropzetten is het na 1 minuut uit GTA IV EFCL. maar bij Dutch police niet. Dat is pas aan het einde van GTA IV EFCL. bij TLAD en TBOGT is het hetzlefde verhaal. Eerders deed wel. Als ik zeg maar EFCL net opnieuw geinstalleerd heb dan doe ik de car mods meteen erop. Misschien ligt het daaraan dat ik het misschien te vroeg eropzet.

Geplaatst:

Daar kan het niets mee te maken hebben ;), misschien ligt het aan de mod die je download, kijk misschien eerst even naar de reacties als die er zijn dat het een goede mod is en let er op hij wel geschikt is voor EFLC ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Daar kan het niets mee te maken hebben ;), misschien ligt het aan de mod die je download, kijk misschien eerst even naar de reacties als die er zijn dat het een goede mod is en let er op hij wel geschikt is voor EFLC ;).

Ik download het van GTAinside. en the GTAplace.com. Maar the Dutch police heb ik niet van een van die sites. De NYPD wel.

Edit: Op the GVTA place staat namelijk bij GTA IV alleen de logo van GTA IV niet die van EFCL. Bij GTA inside niet. Ik zou heel erg graag en antwoord willen, niet gemeen bedoeld hoor maar ik wens dat iemand antwoord kan geven. Alvast bedankt als jullie het oplossing hebben gevonden.

EDIT (voor de 2e keer): Ik ben er zelf achtergekomen: Het ligt aan de mod, en the gta place heeft geen mods voor GTA EFCL :-(

Bewerkt: door Dave1997

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...