Jump to content

Openbaar vervoer & liftje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen!

Ik speel sinds kort terug GTA IV en heb een paar vraagjes. In een van de eerste missies op het middelste eiland dan moet je voor Playboy X een bouwwerf 'veroveren', je begint dan door een liftje te pakken om een paar wachters op de kranen te snipen. Zijn er ergens in LC nog zo'n liftjes?

Daarnaast ben ik een enorme van het openbaar vervoer, ik pak vaak de metro. Is er soms ergens een mapje met alle lijnen, stations. Een soort van metromapje? Kan je trouwens ook de bus nemen of is dat niet mogelijk en zijn de bushaltes er enkel voor het uiterlijk.

Alvast bedankt!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is dat de enige lift maar dat weet ik niet zeker. :N

Hier vind je de metrostations.

Je kan helaas in GTA IV niet met de bus.

Wel kan je een bus besturen.

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor het snelle antwoord.

Nog een klein vraagje, kan je met een vrachwagen met aanhanger rijden zoals in San Andreas want ik zie overal de aanhangers maar nergens een lege truck..

>>> Door Guardian1980: Berichten samengevoegd, voortaan even " Bewerken" gebruiken, kost niks extra<<<

Zou weinig nut hebben lijkt me, dan zien ze toch niet dat ik nog een vraag had...

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst:

Nog een klein vraagje, kan je met een vrachwagen met aanhanger rijden zoals in San Andreas want ik zie overal de aanhangers maar nergens een lege truck..

Als je een truck wil kan je die hier vinden

Maar waar je ze ook veel ziet staan en rondrijden is in Alderny bij het industrieterrein

Geplaatst:

Er zijn inderdaad meerdere liften. Deze zijn niet zo heel moeilijk te vinden, loop maar eens een tijdje door steegjes heen rondom de flats, dan kom je er vanzelf een paar tegen.

Geplaatst:

Die liften zijn nieuwe voor mij, deze zijn toch niet te besturen e.d?

Dit zijn ramenwassers liften, als je erop gaat staan moet je L1 indrukken en met je linker knuppel omhoog of omlaag vasthouden, dan gaat de lift dus omhoog of omlaag. In een paar missies moet je via zon lift omhoog, dus je komt ze vanzelf tegen.

Geplaatst:

Die liften zijn nieuwe voor mij, deze zijn toch niet te besturen e.d?

Dit zijn ramenwassers liften, als je erop gaat staan moet je L1 indrukken en met je linker knuppel omhoog of omlaag vasthouden, dan gaat de lift dus omhoog of omlaag. In een paar missies moet je via zon lift omhoog, dus je komt ze vanzelf tegen.

Of als je op de Pc speelt is het E om het panel te pakken en dan W voor omhoog en S voor omlaag :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...