ben4942 Geplaatst: 9 april 2012 Rapport Geplaatst: 9 april 2012 hey iedereen, Ik heb probleem in red dead redemtion op ps3. Ik ging naar Thieves' Landing naar tailor voor costuum te kopen. Maar ik had niet genoeg geld voor bandana. Ik ging terug naar mijn huisje in Thieves' Landing en sliep zodat tijd vooruit ging. De volgende RDR dag stond er ventje bij huis en ik schoot die dood voor geld maar twas dus de shopkeeper dus ik moest 5 dagen wachten voor die terug komt maar intussen ben ik in RDR 8 dagen aan het wachten door de hele tijd te gaan slapen in RDR. Weet iemand hoe ik kan oplossen want ik wil graag zo een bandana. Dit heb ik al geprobeert: 1. Weg gaan van thieves landing en later terug komen 2. De hele tijd bij shop staan 3. Door stad gaan en shopkeeper zoeken maar vond hem niet Mvg, Ben4942 Reageren
Lars Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Sorry voor bump Sluit het spel af zonder op te slaan. Dan start je em weer op. En als je dan kijkt is ie erweer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.